اتصال Voucherify API به سیستم های تجارت الکترونیکی شما روش های جدید بسیاری برای اجرای تبلیغات در سطح سبد خرید به شما می دهد.

لیست مطالب:
- 10 دلار از محتویات سبد خرید رها شده
- 5٪ تخفیف اگر حداقل 50 دلار و 10٪ تخفیف خرج کنید اگر حداقل 100 دلار خرج کنید [19659005] یک مورد را خریداری کنید و محصول دوم را به صورت رایگان دریافت کنید
- 15٪ تخفیف دهید اگر در ماه جاری کوپن را پس گرفتید / برای ما ارسال کنید
- تخفیف ویژه SKU ها
- 10٪ تخفیف در صورت ثبت نام در این هفته [19659005] خلاصه

نحوه کار
وقتی مشتری از مغازه شما بازدید می کند ، شما رویدادی را به Voucherify ارسال می کنید. این سکو سعی دارد آن را با بخشهای از پیش تعریف شده مطابقت دهد. در صورت یافتن مسابقه ، Voucherify جزئیات تخفیف را ارسال می کند تا بتوانید انگیزه لازم را به مشتری نشان دهید.

10 دلار از محتویات سبد خرید رها شده
با بیش از 60٪ سبد خریدها قبل از اتمام خرید رها شدند ، تخفیف بعنوان داروی مناسب برای صرفه جویی در بسیاری از آنها ظاهر شده اند. از نظر فنی ، شما نیاز به یک بخش پویا بر اساس یک رفتار خاص مشتری دارید. با استفاده از تبلیغات سطح سبد خرید ، مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده و وارد بخش می شوند می توانند دوباره از فروشگاه شما تجدید نظر کنند و فوراً تخفیف را در پرداخت دریافت کنند. علاوه بر این ، اگر بعد از مدتی (به عنوان مثال 2 روز) خرید هنوز انجام نشده باشد ، سیستم می تواند به طور خودکار ایمیل / پیام کوتاه را با یک کوپن ارسال کرده و در مورد سفارش ناتمام آنها را به آنها یادآوری کند.
![10 دلار از محتوای سبد رها شده [19659016] - اگر داده های CRM را با سیستم مدیریت کوپن خود همگام سازی کنید ، بخش های مشتری می توانند مستقیماً بر اساس رویدادهایی که توسط مشتریان انجام می شود ، باشد. رها سبد خرید. </em></figcaption></figure>
<figure class=](https://giftscharge.ir/wp-content/uploads/2019/12/1575271311_302_راهنمای-تخفیف-های-شخصی-در-سطح-1-1.png)

5٪ تخفیف در صورتی که حداقل 50 دلار و 10٪ تخفیف داشته باشید تخفیف می کند. شما حداقل 100 دلار هزینه می کنید
فروش بالایی یک عمل اثبات شده برای استفاده بیشتر از هر خرید است. انعطاف پذیری تخفیف های سطح سبد خرید شما را قادر می سازد در بسیاری از سطوح بالا بروید. به عنوان مثال ، می توانید دو تخفیف مربوط به مبلغ خرج شده ارائه دهید. با تشکر از این ، صرف نظر از حجم سفارش ، هر مشتری می تواند تخفیف در دسترس خود پیدا کند.

یک مورد را بخرید و کالای دوم را به صورت رایگان دریافت کنید
به طور مشابه با افزایش قیمت ، فروش متقابل به شما امکان می دهد از پتانسیل خرید مشتریان جذب شده حداکثر استفاده کرده و از این طریق مقدار متوسط صرف شده هر دو تاکتیک با هم عالی کار می کنند. فروش متقابل می تواند شامل محصولاتی باشد که مجموعه ها یا گروه ها یا نیازهای ویژه استراتژی فروش شما را ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، شما می توانید تخفیف در سبد خرید را برای محبوب ترین محصول در یک دسته معین ، که هنگام خرید محصولی که فروش شما می خواهد بهبود یابد ، در دسترس داشته باشید. شما می توانید برای کالای مرتبط تخفیفی ارائه دهید یا به مشتریان خود اجازه دهید آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

اگر در این ماه کوپن را بازخرید کنید 15٪ تخفیف می دهید / به ما ارجاع می دهید
تبلیغات در سطح سبد خرید بسیار کار می کند مبارزات ارجاع آنها می توانند به مشتریان شما انگیزه دهند تا از برند شما استفاده کنند و از کدهای آنها استفاده کنند. این تبلیغات بر اساس تعدادی از بازخریدهای ساخته شده / ارجاع شده به بخشهای مشتری متکی است. شما می توانید در صورت استفاده از كدی در زمان مقرر ، كیفیت ارتقاء سطح سبد را ایجاد كنید در زمان و در دسترس باشد ، یا می توانید به آنها اجازه دهید فقط در صورت از بین بردن كدهای خاص از این تبلیغات سبد خرید استفاده كنند (برای مثال كدهای ارجاع).

تخفیف برای SKU های خاص
تخفیف برای این نوع تبلیغات شما را قادر می سازد از انواع مختلف محصولات استفاده کرده و آنها را با گروههای هدف خاصی ترکیب کنید. به عنوان مثال ، در صورتی که مشتری کالای خاصی را در سبد خرید خود داشته باشد یا کالایی با حداقل مقدار تعیین شده ، می توانید تخفیفی برای یک نوع پیشرفته تر و گران تر از محصول ارائه دهید. همانند SKU ، می توانید از محصولات یا مجموعه های مختلف محصولات استفاده کنید. تعداد بیشتری از تنظیمات آزمایش شده منجر به تنظیم بهتر مخاطبان شما می شوند.


10٪ تخفیف در صورت ثبت نام در این هفته
ثبت نام کنید تخفیف -up یک روش معمولی برای به دست آوردن مشتریان بیشتر است. همراه با تبلیغات سطح سبد خرید ، مشتریان می توانند بلافاصله پس از ثبت نام از تخفیف استفاده کنند. با این رویکرد ، فروشگاه ها لیست ایمیل خود را بهبود می بخشند و همزمان فروش را افزایش می دهند.


خلاصه
سبد سفارشی- تبلیغات سطح فقط در صورتی که با به روزرسانی های زمان واقعی در تقسیم مشتری شما همگام سازی شوند کار می کنند. چنین پیشنهادهایی ، همانطور که در این مقاله با Voucherify ارائه شده است ، همراه با رفتار مشتری و تعامل مداوم با برند (مانند تغییر مکان ، بازپرداخت کوپن یا رها کردن سبد خرید) انجام می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقسیم مشتری پویا ، این راهنمای کوتاه را دنبال کنید.
اگر برای شروع تبلیغات سطح سفارشی برای شرکت خود ، به راهنمایی نیاز دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید ، ما خوشحال تر از راهنمایی شما خواهیم بود.