ما دیده ایم که چگونه ردیابی بازخرید کمپین های کوپن با کد ثابت را کنترل کنیم. حال بیایید کمی بیشتر از یک سناریوی پیشرفته – کوپن های بی نظیر انبوه استفاده کنیم.

کمپین های تبلیغاتی با استفاده از کدهای منحصر به فرد و یکپارچه سازگار با بازاریاب هستند. دلیل این امر کنترل و ردیابی آسانتر است – و این در نهایت منجر به دستیابی سریع تر ROI می شود. هر چند آنها اشکال عمده ای دارند. ساختن این نوع کمپین از دیدگاه نرم افزار بسیار سخت تر است. در مرحله اول ، تیم توسعه دهنده شما باید برای تولید کدهای منحصر به فرد ، سخت به حدس و گمان صرف کند. ثانیا ، هر بار که تبلیغات جدید منتشر می شود ، توسعه دهندگان باید سیستم تجارت الکترونیکی شما را تطبیق دهند تا کدهای جدید را به درستی تشخیص دهد. فقط مشتریان می توانند کوپن های خود را در صفحه پرداخت شما یکپارچه بازپرداخت کنند.

خبر خوب این است که Voucherify از کوپن های بی نظیر فله نیز پشتیبانی می کند. مشکلات نرم افزاری را که ما فقط به چند خط کد اشاره کردیم کاهش داد.

آیا فقط برای مشترکین خبرنامه شما پیشنهادی دارید؟ آیا می خواهید با یک معامله شیرین جدید ، به وفادارترین مشتریان پاداش دهید؟ اینها فقط شغلهای مناسب برای کمپینهای بی نظیر کوپن بی نظیر هستند. با استفاده از Voucherify ، راه اندازی آنها به آسانی همانند معاملات کد ثابت است که در مقاله قبلی توضیح دادیم ، اما مزیت اضافی کوپن های منحصر به فرد این است که شما اطمینان می دهید مشتری های درست را هدف قرار دهید.

اکنون این یک است. یک روش نسبتاً جالب برای تحت کنترل نگه داشتن پیشنهادهای تبلیغاتی شما ، اینطور نیست؟ بیایید ببینیم چگونه می توان تست A / B مبتنی بر کوپن را که آخرین بار نشان داده ایم با ویژگی های کدهای منحصر به فرد فله بهبود بخشید.

GETTING PERSONAL

خالق کوپن Voucherify به شما امکان می دهد تا هزاران کد کوپن منحصر به فرد ایجاد کنید همانطور که در مورد کوپن های کد ثابت ، می توانید یکی از 3 نوع تخفیف را انتخاب کنید. به علاوه ، می توانید تاریخ انقضا یا تعداد بازپرداختها را کلاه بگذارید. نکته جدید اینجاست که شما می توانید طول ، پیشوند یا حلقه کدها را پیکربندی کنید. شما حتی می توانید یک الگوی کاملاً سفارشی ارائه دهید (می توانید الگوهای مختلفی را در generator.voucherify.io آزمایش کنید.

به طور کلی ، پس از تولید کدها ، می توانید 100٪ مطمئن باشید در بین سایر کمپین های حساب شما بی نظیر هستید. به عبارت دیگر ، هنگامی که شما کد را به مشتری تحویل می دهید ، می توانید مطمئن باشید که فقط وی این کار را کرده است. سوال معمول از کمپین های با کد ثابت: "چه کسی کوپن را بازخرید؟" به "چرا / این مشتری خاص آن را بازخرید نکرد؟" تبدیل می شود. "

خوب ، بنابراین اکنون می توانید یک پارامتر فوق العاده مهم دیگر را به کوپن اضافه کنید. آزمایش – بخش مشتری. ما در پست های بعدی این قسمت را پوشش خواهیم داد ، اما در حال حاضر ، اجازه دهید نگاهی به سمت عملی کمپین های کد منحصر به فرد بیندازیم – چگونه می توانید فرایند تحویل کوپن به کاربران خود را خودکار کنید و چگونه می توانید از آن تجربه بازخرید خوب که [19459005ازاینگذشته،بایدفراموشناشدنیباشد.

توزیع به صورت خودکار

بیرون کشیدن کدهای منحصر به فرد می تواند مشکل ترین کار در بازاریابی کوپن باشد. به همین دلیل ما از همان ابتدا به این مسئله پرداختیم. راه های بسیاری برای دستیابی به این امر با Voucherify وجود دارد:

  • صادرات به CSV
  • توزیع با MailChimp
  • ارسال ایمیل یا پیام کوتاه
  • از Intercom به عنوان کانال توزیع استفاده کنید
  • انتشار پویا

اکثر آنها می توانند از رابط کاربر شروع می شود. اولین (CSV) باید خود توصیفی باشد. دوم جالب تر است؛ این امکان را به شما می دهد تا کوپن ها را مستقیماً به لیست های MailChimp (مستقیم یا با استفاده از اتوماسیون) تحویل دهید. این کار با ویژگی برچسب های ادغام انجام شده است. شما می توانید با جزئیات موجود در این آموزش آشنا شوید.

این باید زمان زیادی را برای شما ذخیره کند زیرا Voucherify شما را قادر می سازد تا همه لیست های MailChimp را همگام سازی کرده و آنها را به پایگاه داده Voucherify خود اضافه کنید (می توانید در اینجا بیشتر بخوانید)

دو گزینه زیر از مدیر توزیع استفاده می کنند و همچنین در صورت توزیع MailChimp اتفاق می افتد. برای توصیف هر مدل تحویل ، به مدیر توزیع نگاهی بیندازید. این اجازه می دهد تا کدهای کوپن را با چند کلیک مستقیماً از داشبورد تحویل بگیرید. اولین چیزی که باید درک کنید این است که می توانید توزیع کوپن را در 2 سطح تنظیم کنید: [کانال19659012] کانال – Voucherify شما را قادر می سازد از طیف گسترده ای از کانال های تحویل به عنوان مثال استفاده کنید. ایمیل ، اس ام اس ، آی فون ، MailChimp از طریق برچسب های ادغام یا ادغام سفارشی

  • ماشه – شما می توانید کوپن ها را بصورت دستی توزیع کنید یا تعیین کنید که Voucherify باید بطور خودکار باعث ارسال شود

این سطوح می توانند مخلوط شوند.

  • یک دفترچه راهنما ارسال نامه به ایمیل ،
  • یا فعال کردن سناریو زیر: هر بار که مشتری به یکی از لیست های MailChimp شما بپیوندد ، یک کد منحصر به فرد از یک کمپین بگیرید و از طریق برچسب ادغام به او اختصاص دهید.

آخرین گزینه ، انتشار پویا ، کمی متفاوت است. این امکان را به شما می دهد که یک کد منحصر به فرد از یک کمپین داده شده را به یک مشتری خاص از طریق برنامه ای اختصاص دهید. به عنوان مثال ، تصور کنید که یک کد تصادفی در هر جلسه کاربر در صفحه فرود مشاهده می شود.

اجرای این روش با استفاده از روش انتشار پویا ، بسیار ساده است ، اعطا شده ، نیاز به تلاش بیشتری از طرف توسعه دهندگان شما دارد ، اما در در همین زمان شما را قادر می سازد تا به هزاران ابزار کار در کانال های مختلف بازاریابی دسترسی پیدا کنید. و می تواند با Zapier نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مستقل از روش / کانال استفاده شده ، هر بار که کد کوپن را تحویل می دهید Voucherify این اطلاعات را در سیستم علامت گذاری می کند. بدین ترتیب می دانید:

  • به که کد را تحویل داده است ،
  • وقتی بیرون کشیده شد ،
  • و از طریق آن کانال

با رابط کاربری ، شما می توانید یک تصویر بزرگتر به کلیه انتشارات کدها در یک کمپین واحد نگاه کنید:

همچنین می توانید هر کد را بطور جداگانه تجزیه و تحلیل کنید:

METRICS AND MONITORING

سرانجام ، وقتی فرا می رسد برای نظارت ، برخی از نظرات مفید در Voucherify وجود دارد. شما می توانید هر کمپین را به طور جداگانه تجزیه و تحلیل کنید و همچنین عملکرد بسیاری از آنها را در کنار هم مقایسه کنید. بنابراین ، محاسبه ROI ساده تر شد. اکنون ، شما می توانید با یک نگاه نحوه عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را مشاهده کنید.

علاوه بر این ، شما می توانید بازخریدهای موفق و شکست خورده را بطور جداگانه در یک کمپین واحد بازرسی کنید. با انجام این کار به طور مرتب ، قبل از شکایت مشتری می توانید مشکلات را مرتفع کرده و برطرف کنید. این یک راه برای بهبود تجربه بازخرید کوپن است.

خلاصه

کمپین های بی نظیر کوپن فله یک مکمل عالی برای پیشنهادات با کد ثابت است. در حالی که دومی برای به دست آوردن ترافیک بیشتر خوب است ، از موارد قبلی می تواند برای هدف گذاری دقیق در فعالیت های تبلیغاتی شما استفاده شود.

اگر "هدف گذاری دقیق" شما را به یاد مشتری می اندازد ، پس ما خبرهای خوبی برای شما داریم: Voucherify از آنها پشتیبانی می کند. همچنین به شما امکان می دهد مشتریانی را که واجد شرایط بازخرید یک کوپن از یک کمپین خاص هستند ، فیلتر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مراقب پست بعدی باشید.