چگونه می توان تبلیغات شخصی سازی کرد: تجزیه و تحلیل داده ها ، تقسیم بندی ، ایجاد 360 پروفایل مشتری ، تبلیغات رفتاری. نقش تست A / B در شخصی سازی.
امروزه اکثریت بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال معاملات شخصی هستند اما کمتر از 25٪ آنچه را می خواهند دریافت می کنند.
به قسمت نوری نیرو بپیوندید و دقیقاً آنچه را می خواهید – تجربه شخصی کاملاً به مشتریان خود بدهید.
آنها را با هدایا اهدا کنید ، به وفاداری پاداش دهید ، تخفیف هایی را در محصولات مورد علاقه خود ارائه دهید و آنها را به تجمل و تجمل خود حس کنید. تبلیغات آنلاین و آفلاین.

تبلیغات چند کاناله ای را انجام دهید که متناسب با نسل خریداران با عادت های مختلف هزینه ای باشد:
- توزیع کدهای تبلیغی از طریق بسیاری از کانالها (به عنوان مثال ایمیل ، پیامک ، نوتیفیکیشن های فشار ، بنر ، پنجره) کد
- را در 3 قالب مختلف (متن ، بارکد ، کد QR) کد می کند
- اتوماسیون بازاریابی آماده پاسخگویی به مشتریانی که در هر مقیاس با برند شما تعامل دارند [19659008] اعتبار تأیید برای جلوگیری از کلاهبرداری و کنترل هزینه تبلیغات خود
شادی مشتریان خود را با انگیزه های شخصی ضرب کنید و اعتماد آنها را جلب کنید.
شخصی سازی شروع می شود. از داده ها
Voucherify بخش دیگری از داده ها ، آمارها و آمارهای زمان واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. معیارهای ریز دانه ؛ بدون ردیابی تهاجمی و یا آزار بازدید کنندگان خود.

360 مشخصات مشتری مجرد
یک عکس کامل از مشتریان خود بگیرید. با داشتن 360 پروفایل مشتری می توانید تنظیمات فردی و سابقه آنها را مشاهده کنید. شما می توانید از هر یک از ویژگی های آنها برای گروه بندی مخاطبان و بخش های هدف خود با پیشنهادهای سفارشی استفاده کنید.
نمای کلی کمپین ها
تبلیغات خود را در اجرا بهبود دهید. با نمای کلی کمپین ها و آمار داشبورد می توانید ببینید که مبارزات شما در هیچ زمان انجام نمی شود. گرفتن موارد جالب توجه و جاهایی که هرگز آسان نبوده است.
داده های بازخرید
کنترل کاملی را در مورد تبلیغات خود و بینش های زیادی درباره آنچه می تواند برای تجارت شما مفید باشد به دست آورید. لیست Redemptions نشان می دهد که دقیقا چه کسی و چه موقع از کد تبلیغی شما خریداری شده است.
بخش های سفارشی را در زمان واقعی بسازید
ما می دانیم که هر مشاغل برای گروه بندی مشتریان خود نیاز به یک رویکرد متفاوت دارد. ما همچنین می دانیم که تقسیم بندی مربوطه برای ارائه پیشنهادات واقعا شخصی در مقیاس بسیار مهم است. با توجه به این نکته ، در کنار لیست گسترده فیلترهای داخلی ، می توانید با استفاده از خواص بی نظیری که می توانید به Voucherify اضافه کنید ، مشتریان خود را تقسیم کنید. از انعطاف پذیری بازاریابی خود در هنگام ساخت بخش های سفارشی لذت ببرید به روز شده در زمان واقعی .
تمام موجودی خود را در داشبورد
با تخفیف یا اعتبار محصولات مورد علاقه خود ، مشتریان خود را شگفت زده کنید. Voucherify از معاملات مبتنی بر ساختار سبد خرید پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید چندین دقیقه محصول یا ویژه کمپین های SKU را در مدت چند دقیقه تولید کنید.
ارتقاء رفتار باعث می شود
برنامه متناسب با تبلیغات تحت شرایط خاص. با داشتن بخش های مشتری پویا و فروشگاه محصولات موجود در داشبورد ، می توانید تبلیغات چند سطحی و گرافیکی ایجاد کنید. Voucherify به طور خودکار به چرخ دستی های رها شده ، سفارشات جدید ، به روزرسانی نمایه و موارد دیگر واکنش نشان می دهد. فقط رویدادهای خاص را انتخاب کنید و انگیزه ایجاد کنید ، در نتیجه ، پیام شخصی شده بلافاصله از داشبورد مستقیماً به سمت مشتری شما تحریک می شود.
با آزمون های A / B بینش های معتبر دریافت کنید.
به شما اجازه می دهد قبل از اجرای آنها در مقیاس تمام عیار ، تبلیغات را در عمل تأیید کنید. شما می توانید هر پارامتر از هر نسخه آزمایشی را آزمایش کنید و به سادگی بفهمید چه چیزی مشتریان خود را به بهترین وجه تبدیل می کند .
روابط 1: 1 ایجاد کنید
مشتریان مایل هستند اگر فقط بخواهید ، ترجیحات و محصولات مورد علاقه خود را با شما به اشتراک بگذارند. با استفاده از Voucherify ، می توانید نظرات آنها را به تقسیم بندی مناسب تر و در نهایت ، پیشنهادات بسیار متناسب تبدیل کنید. تخفیف یا کارت هدیه شخصی بر اساس انتظارات فردی آنها بهترین پاداش و انگیزه برای برای ارتباط با نام تجاری شما و به اشتراک گذاری داده های بیشتر خواهد بود.
{{CTA}}
آماده دریافت تبلیغات به یک سطح کاملا جدید از شخصی سازی؟ Voucherify را با آزمایش 30 روزه به صورت رایگان امتحان کنید و تبلیغات شخصی سازی شده را در مقیاس انجام دهید
شروع محاکمه رایگان
{{ENDCTA}