Zalando ، به عنوان یکی از غول های بازار ، به عنوان نمونه ای برای نشان دادن پتانسیل کوپن هدیه عمل می کند.

در این مقاله ، ما می خواهیم همه جنبه های کمپین های Zalando را شرح دهیم. خواهیم دید که هنگام ایجاد کارت های هدیه نکته قابل توجه است و همانطور که یاد می گیرید ، آنها یک کمپین کوپن هدیه با کیفیت کاملاً جدید تهیه کرده اند. و ما سعی خواهیم کرد تا جواب را بیابیم ، چه چیزی مهم موفقیت آنهاست؟

TAMER هدایای ناخواسته

همه ساله ، اینترنت با هدایای ناسازگار که گیرنده ها سعی در خلاص شدن از آن دارند ، پر می شود. از طرف دیگر ، بیشتر آنها می دانند که پیدا کردن هدیه مناسب فقط با هر مناسبت که در طول سال ظاهر می شود سخت تر می شود. این مشکل همیشگی مصرف کننده به یک گاو واقعی پول نقد برای تجارت خرده فروشی تبدیل شده است. چند سال گذشته رشد پایدار محبوبیت کارت هدیه را نشان داده و آنها را در جای یکی از مطلوب ترین هدایا قرار داده است.

هنگامی که دادن پول نقد ممکن است نامناسب تلقی شود ، کارت هدیه روشی ظریف است. دادن دقیقاً به همان ارزش علاوه بر این ، فروشگاه هایی مانند Zalando بصری کارت هدیه خود را سفارشی کرده اند تا هرکدام از آنها هدیه شخصی باشند. در پایان ، مشتری یک هدیه نقدی بسته بندی شده و ضمانت رضایت گیرنده را دریافت می کند.

از دیدگاه فروشگاه ، هدف از کارت های هدیه مطمئناً یک گام بزرگ در جهت درست بود. در سال 2015 ، فروش کارت های هدیه در حال حاضر معادل 138 میلیارد دلار بوده و با گذشت زمان در حال حرکت است ، ارزش بازار آنها همچنان در حال رشد است. بر این اساس ، فروشگاه ها باید تصمیم بگیرند که چه نوع کارتهای هدیه ای مطلوب ترین هستند و نه اینکه اصلاً آنها را ارائه دهند.

چگونه ZALANDO کارتهای هدایا را می سازد

در بخش زیر ، پیشنهاد Zalando قطعه توسط قطعه موتور کارت هدیه آنها برای بسیاری از مواقع هدیه می دهد. علاوه بر این ، با طرح های متنوع و متنوع ، کارت اعتباری را به عنوان هدیه ای متناسب با خود جلوه می دهد. چنین شخصی سازی بازاریابی منجر به فروش بیشتر کوپن های هدیه به جای اینکه یکبار در یک چیز ماه آبی باشد. بیایید برای جزئیات بیشتر برویم.

 کارتهای هدیه زلاندو

در نگاه اول ، می بینید که کارت ها در طیف وسیعی از طرح ها قرار دارند. بسته به مناسبت ، مشتریان می توانند از 6 موضوع مختلف انتخاب کنند. هدایا برای تولد ، تبریک ، قدردانی ، و غیره وجود دارد.

مبلغ پیش پرداخت شده روی کارت محدود است اما هنوز هم تا خریدار در نظر گرفته شده است. در انگلیس از 20 پوند شروع می شود و 100 پوند به پایان می رسد. هر کارت شامل یک فیلد برای یک اختصاص ویژه و برای یک پیام خصوصی است. باز هم ، این باعث می شود کارت پیش پرداخت به عنوان یک هدیه خیاط ساخته شود و این کلید ایجاد کالای سفارشی ، شخصی و در نهایت پرفروش است.

حداقل مقدار سفارش یا تاریخ انقضا بر روی کارت وجود ندارد. بدون شک ، این اقدام کارت هدیه آنها را بسیار جذاب کرده است (اما در عین حال ، نیاز به یک زیرساخت با کیفیت بالا دارد تا بتواند کارت را برای همیشه بازخرید کند).

برای شروع ، مشتری می تواند از بین 3 نوع هدیه انتخاب کند:

  • کارتهای هدیه ،
  • جعبه هدیه ،
  • ایمیل و چاپ خود

همانطور که می بینید ، Zalando بیشتر از کلاسیک پیشنهاد می کند کارت هدیه. بیایید بررسی کنیم که جعبه هدیه و گزینه های چاپی خود چگونه کار می کنند.

 کارتهای هدیه Zalando - انواع مختلفی از کارتهای هدیه

جعبه هدیه یک نسخه پیشرفته و گرانتر از کارت هدیه است. در جعبه ، گیرنده از یک کوپن هدیه و یک تکه کاغذ برای یک پیام خصوصی دریافت می کند ، همه در طرح انتخاب شده. به همان روشی که قبلاً ، 6 موضوع در دسترس است و تاریخ انقضا یا حداقل ارزش سفارش تعیین نشده است.

در حالی که ایمیل کرده و خود را ایمیل کنید و چاپ کنید همه چیز مربوط به شخصی سازی است. خالق کارت به شما امکان می دهد هدیه ای را اختصاص دهید و پیامی را که قبل از تحویل ارسال می شود ، اضافه کنید.

 Zalando می تواند کارت هدیه خود را از طریق ایمیل ارسال کند

توزیع با هر چانلی

مردم به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند که برای خرید کارت های هدیه از طریق اینترنت اقدام کنند ، اگرچه در آنجا هنوز هم بسیاری از کسانی که هدایای کلاسیک و دستی را ترجیح می دهند. هدف از جذابیت هرچه بیشتر ترجیحات مشتری ، در واقع خواستار هر دو کانال توزیع است. Zalando به این داده ها توجه داشت تا سیستم آنها کارت های هدیه را از طریق ایمیل ، با دست یا به صورت PDF توزیع کند. سرانجام ، این نوع شخصی سازی بازاریابی در افزایش مداوم فروش کارت های هدیه منعکس می شود.

SHOP EASY

از دیدگاه گیرنده ، خرید با کارت هدیه Zalando یک تکه کیک است. در حالی که وی در حال خرید کالایی در فروشگاه است ، تمام کاری که او باید انجام دهد اینست که یک کد نمایش داده شده در کوپن هدیه را وارد کرده و آن را بازخرید کنید. علاوه بر این ، اگر گیرنده می خواهد در مورد مانده مانده (حتی اگر کارت را از دست بدهد) اطلاعاتی کسب کند ، می تواند وارد پرتال Zalando شود و تمام کارت ها را مشاهده کند. شایان ذکر است که Zalando از این واقعیت برای ارتقاء برند و پیگیری فعالیت مشتری استفاده می کند.

 بازخرید آسان نقطه از کارت هدیه

IN NUTSHELL

برای خلاصه ، ویژگی های توصیف شده برای ساختن یک ابزار قدرتمند که اجازه می دهد Zalando درآمد بیشتری داشته باشد. بیایید یک بار دیگر به این موضوع بپردازیم که چه چیزی آنها را از رقابت متمایز می کند. کارتهای هدیه زلاندو:

  • در بسیاری از طرح ها موجود است
  • توسط بسیاری از کانال ها به صورت رایگان توزیع می شود
  • دارای کد منحصر به فرد
  • آیا تاریخ انقضا یا حداقل مقدار سفارش
  • تعادل را به صورت آنلاین حفظ نکنید. کارت فیزیکی مورد نیاز است

بعلاوه ، چند ویژگی جزئی و در عین حال مهم هنوز هم وجود دارد:

  • را می توان با کوپن های تخفیف ترکیب کرد
  • امکان تحویل رایگان را کاهش نمی دهد یا کاهش نمی دهد
  • را می توان با همانطور که بسیاری از کوپن های هدیه Zalando به عنوان مشتری دوست دارد – حداکثر اعتبار حداکثر 700 پوند

چشمگیر ، درست است؟ اگر در مورد کمپین های تخفیف Zalando می خوانید ، می فهمید که تسلط بر مدیریت تبلیغاتی آنها برای آنها چقدر مهم است. استراتژی بازاریابی آنها ترکیبی از ایده های هوشمندانه ، آزمایش بی پایان ، ردیابی کارآمد مشتری و تنظیم مداوم بر هدف است. اما این موفقیت تنها با نرم افزار قدرتمند و مورد استفاده آنها امکان پذیر است.