بررسی اجمالی محیط اقتصادی ، تأثیر COVID-19 بر صنعت گردشگری و میهمان نوازی. استراتژی هایی برای انطباق برای زنده ماندن از اوضاع آشفته اقتصادی.
این زمان بسیار آشفته است ، به خصوص برای مشاغل مبتنی بر مسافرت و جهانگردی. ما سعی کرده ایم تا با گردآوری اطلاعات در مورد نمای کلی محیط اقتصادی در این صنعت و بهترین شیوه ها ، بر اساس نکات و ترفندهایی که سایر شرکت ها برای خارج شدن از بحران های قبلی (11/11 و SARS) استفاده کرده اند ، به شما کمک کنیم در بحران فعلی حرکت کنید. امیدواریم که این مقاله ایده های خود را برای استراتژی شما در این شرایط دشوار برانگیزد.
محیط اقتصادی برای مشاغل مستقر در جهانگردی در جریان بحران اقتصادی COVID-19 – بررسی اجمالی آوریل 2020:
بیماری همه گیر COVID-19 فوق العاده است. تأثیر بر اقتصاد جهانی. بلومبرگ پیش بینی می کند که کروناویروس می تواند 2.7 تریلیون دلار برای اقتصاد جهانی هزینه کند. طبق پیش بینی های آنها ، در بدترین حالت ، تولید ناخالص داخلی در جهان در سال جاری 3٪ کاهش می یابد. صنعت جهان متأثر از جهانگردی و مهمان نوازی است. جهانگردی 10٪ از تولید ناخالص داخلی جهانی را نشان می دهد ، بنابراین تأثیر بسیار زیادی بر اقتصاد جهانی خواهد گذاشت. طبق اعلام شورای جهانی سفر و جهانگردی ، این بیماری همه گیر می تواند 50 میلیون شغل در سطح جهان در صنعت مسافرتی و جهانگردی کاهش دهد. مطابق چشم انداز بازار تحرک از COVID-19 ، درآمد جهانی برای صنعت مسافرتی و جهانگردی 17 درصد کمتر از سال گذشته خواهد بود ، پیش بینی می شود 568.6 میلیارد دلار آمریکا برای کل عملکردهای 2020.
2020 پیش بینی – بین المللی ورود گردشگران ، جهان (٪٪ تغییر):

تغییر پیش بینی درآمد صنعت سفر و گردشگری به دلیل تاج خورشیدی (COVID -19) همه گیر در سراسر جهان از سال 2019 تا 2020 (در میلیون دلار آمریکا):

محدودیت های مسافرتی رو به افزایش است:

تأثیر شیوع COVID-19 بر شرکتهای هواپیمایی:
UNWTO تخمین می زند ورود گردشگران بین المللی کاهش توسط 20 تا 30 درصد در سال 2020. خطوط هوایی در مسیرهای بسیار معدودی فعالیت می کنند ، اکثراً به درخواست دولتها یا پروازهای باری با تجهیزات پزشکی ، پروازهای بازگشتی را انجام می دهند.

برآورد تأثیر COVID-19 در حمل و نقل هوایی در سال 2020 – RPK ها و از دست دادن درآمد مسافر هوایی:

2020 پیش بینی – ورود گردشگران بین المللی ، جهان (میلیون ها نفر):


از 22 مارس ، تعداد مسافرانی که از طریق فرودگاه های اروپایی به داخل و خارج از کشور سفر می کنند ، 88 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با یک سال قبل. Ryanair و easyJet بسیاری از ناوگان خود را در اواخر ماه مارس به زمین انداختند.
تأثیر شیوع COVID-19 بر صنعت رستوران ها:
تغییر سالانه سالانه در ناهارخوری های رستوران نشسته به دلیل بیماری همه گیر ویروس در سراسر جهان از 24 فوریه تا آوریل 7 ، 2020:

COVID-19 اثر شیوع در هتل ها:
گروه Trip.com انتظار دارد که مشاغل مسکن برای Q1 2020 (ژانویه-مارس 2020) YoY (مقایسه سال به سال) 60-65٪ کاهش یابد.
{{CTA = اشاره گر} [19659035] برای راه اندازی تبلیغات فروش دیجیتال به کمک نیاز دارید؟
بیایید صحبت کنیم
{CT ENDCTA}
چگونه برای زنده ماندن از بحران – استراتژی هایی که می تواند در طول بحران اقتصادی COVID-19 به تجارت کمک کند و مبتنی بر مسافرت باشد: [19659040] نکاتی درباره چگونگی زنده ماندن از بحران COVID-19 “/>
1. شفاف باشید و مشتریان خود را آگاه نگه دارید
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات موجود در وب سایت شما به راحتی پیدا می شود. در مورد لغو و بازپرداخت سؤالات متداول را تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را درمورد اقداماتی که شغل شما انجام می دهد تا از انتشار ویروس جلوگیری شود (مقررات بهداشت و ایمنی).
2. همدل باشید
اطمینان حاصل کنید که با پیشبرد مسافرتها و مسافرتها در زمان بروز همه گیر و محدودیت های مسافرت ، مرتکب خطا نمی شوید. در اینجا چندین کار و کارهایی از منظر روابط عمومی و ارتباطات وجود دارد:
Do :
- تغییر در سیاست های خود و هرگونه کمکی را که به مسافران می کنید ابلاغ کنید (کاهش هزینه ها ، کاهش یافته است) هزینه تغییر برنامه)
- به پیام های امید بدهید.
- از پیروان خود برای زنده ماندن از قفل پشتیبان حمایت کنید (می توانید نکات و ترفندهایی راجع به آنچه در خانه باید انجام دهید صادر کنید ، می توانید یادآور شوید که برای آنها احساس می کنید و در همان وضعیت قرار دارید. با آنها!)
- اگر انجام اقدامات خیریه خود را ارتقاء داده اید ، (اگر به اقدامات پزشکی (کمک به کارکنان پزشکی ، کمک به آوردن محصولات لازم به کشور ، با بازگشت مجدد ، کمک مالی به سازمانهای دیگر ، حمایت از کارمندان خود کمک کنید) کمک کنید.
- فعالیت های خیریه ، اگر هنوز وجود نداشته باشد ، به شما کمک می کند تا یک چهره با برند مثبت و پوشش روابط عمومی مثبت ایجاد کنید که به لطف آنها پس از بحران در ذهن مشتری خواهید ماند.
- مقصد خود را به روشی ظریف و تبلیغ کنید ، با ذکر این نکته که به عنوان مثال در انتظار مشتریان پس از بحران است.
نکنید :
- در گفتگوهای سیاسی در رسانه ها شرکت کنید.
- مشتریان را ترغیب به مسافرت کنید ، در زمانی که این امر ممنوع است یا به عنوان ناامن تلقی می شود.
- درباره ترس های مشتریان اظهار نظر کنید (حتی اگر به نظر می رسد اغراق آمیز است).
- نظر خود را در مورد اقدامات ایمنی که مردم باید تطبیق دهند بیان کنید (یا موضوع را رد کنید یا به مقررات دولتی یا توصیه های دستگاه های رسمی بروید).
3. کارتهای هدیه خود را ارتقا دهید
برای حفظ درآمد و مایع ماندن ، کارت های هدیه می تواند یک راه حل خوب باشد. اگر به دلیل محدودیت ها نمی توانید خدمات خود را بفروشید ، می توانید کارت های هدیه خود را با قیمتی پایین تر از ارزش اسمی بفروشید (به عنوان مثال: فروش کارت هدیه به قیمت 40 یورو با ارزش اسمی 50 یورو). این انگیزه را به مشتریان انگیزه می دهد تا خدمات شما را به صورت پیش فرض خریداری کنند و می توانند پول اضافی برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این ، حتی در حالت قفل ، مردم همچنان جشن های تولد و سالگردها را جشن می گیرند. چه زمان بهتر برای ارائه کارت ویزیت برای کارتهای هدیه؟
مقاله ما را در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی کارت هدیه ضد عیب برای جابجایی شغل خود برای موفقیت جستجو کنید.
انگیزه دادن به مشتریان برای قبول بازپرداخت کارت های هدیه در صورت لغو نیز ایده خوبی است. درباره نحوه انجام این کار با Voucherify در اینجا بیشتر بخوانید.
4. مشتریان خود را تشویق کنید تا از قوانین دولت پیروی کنند (و تجربیات خود را برجسته کنند)
ارتباط مثبت ، پر از همدلی ، از دیدگاه روابط عمومی در مواقع بحرانی مهم است. اگر از مردم در رعایت مقررات پشتیبانی می کنید ، می توانید از رسانه خوبی برخوردار شوید. همچنین می توانید مشتری های بالقوه زیادی را برای آینده بدست آورید. بازی با رویکرد #stayathome می تواند یک استراتژی خوب باشد. درباره روانشناسی پشت پرده های تبلیغاتی بیشتر بخوانید.

5. روی سئو سرمایه گذاری کنید
محتوا ایجاد کنید که به شما در رتبه بندی در آینده کمک می کند. تقویم سرمقاله را برای ماه های بعدی تهیه کنید. Google برای رتبه بندی محتوای شما 3 ماه یا بیشتر زمان می برد. با پایان یافتن بحران ، وب سایت شما باید رتبه بالاتری داشته باشد و به شما در بهبود وضعیت پس از بحران کمک کند.
6. در زیرساخت CRM خود سرمایه گذاری کنید
مطمئن شوید که راهی برای جمع آوری داده ها از بازدید کنندگان وب سایت خود دارید. این امر به شما امکان می دهد تا کمپین های شخصی شده را انجام دهید و پیشنهادهای دوباره تعامل پس از بحران را انجام دهید. درباره نحوه راه اندازی پیشنهادهای مجدد شخصی سازی مجدد با Voucherify بیشتر بخوانید.
7. استراتژی نگهداری خود را آماده کنید

این بیماری همه گیر یادآوری خوبی است که حفظ مشتری بسیار آسان تر و کم هزینه تر از دستیابی به موارد جدید است. راه اندازی یک برنامه وفاداری خوب زمان می برد. می توانید بعداً با برنامه ریزی قوانین برنامه وفاداری خود و ایجاد محتوای پشتیبانی ، برای موفقیت آماده شوید. می توانید آن را با استراتژی کارت هدیه ترکیب کنید و مشتریان خود را با کارتهای هدیه یا ارز خود (امتیاز ، مایل) به آنها پاداش دهید.
شما می توانید برنامه وفاداری خود را راه اندازی کنید و نقاط وفاداری را برای تعامل در وب سایت و رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید. ، ایجاد انگیزه در بررسی ها ، برچسب ها و ارجاع ها. برای رفتاری که آگاهی از برند را افزایش می دهد یا منجر به ایجاد آینده می شود ، امتیاز دهید.
8. به فرصتهای مختلف برای درآمدزایی نگاه کنید
شرکتهای هواپیمایی در تلاش هستند تا با پروازهای باربری عملیاتی ، پروازهای چارتر و پروازهای برگشتی درآمد بیشتری کسب کنند. در نظر بگیرید که سایر مناطق تجاری را می توانید با زیرساخت های فعلی خود خدمت کنید. آیا شما اپراتور اتوبوس هستید؟ حمل و نقل کالا یا پرسنل پزشکی را به محل کار خود در نظر بگیرید. آیا رستوران دارید؟ غذای آماده و یا غذای آماده را به شما پیشنهاد دهید. آیا شما یک شرکت مشترک اتومبیل هستید ؟ توجه داشته باشید که افراد را به سمت بیمارستان ها و درمانگاه ها سوق دهید و به خدمات تحویل غذا بروید. حتی تحویل خرید از سوپر مارکت ها می تواند یک فرصت تجاری احتمالی باشد. آیا شما یک اپراتور تور هستید؟ مشتریان را از طریق تورهای مجازی ، وب کم و پخش مستقیم درگیر کنید. آنها را با تولید محتوای ارزشمند و جالب از راهنمایی های سفر تا اکتشافات درگیر کنید. آیا شما مجری رویداد هستید؟ شروع پخش مستقیم کنسرت ها یا ارائه پادکست از هنرمندانی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید. بسیاری از آنها همین حالا محتوای رایگان ایجاد می کنند و می توانید از وب سایت خود برای تبلیغ آنها استفاده کنید (و احتمالاً می توانید از آن در آینده سود ببرید). همچنین می توانید وبینار ، آموزش آنلاین و معاشرت را ارتقا دهید. خلاق بودن!
9. رسانه های اجتماعی – تبلیغ مطالب سرگرم کننده
در طول زمان دوری اجتماعی ، مردم مشتاق محتوای هستند که اندکی از وضعیت فعلی می توانند فرار کنند. این زمان مناسب برای ارتباط ماندن و ارائه مطالب و سرگرمی های با ارزش است. برخی ایده ها:
- عکس های مقصد – از میهمانان بخواهید که تجربیات و بهترین نکات خود را در مورد آن مقصد به اشتراک بگذارند.
- دستور العمل ها را از سرآشپز رستوران خود به اشتراک بگذارید.
- نکاتی را برای ایجاد SPA در منزل به اشتراک بگذارید.
- میهمانان می توانند از تمرینات یا فیلمهای آموزشی به اشتراک بگذارند تا در خانه فعال باشند.
- صفحات رنگ آمیزی با مضمون مقصد ایجاد کنید: یک صفحه رنگ آمیزی از مقصدی که مردم می توانند برای رنگ آمیزی فرزندان خود چاپ کنند ، به اشتراک بگذارید.

خلاصه
زمان بسیار دشواری برای صنعت سفر و جهانگردی است. هیچ دستورالعمل مناسبی برای زنده ماندن از بحران و ادامه کار خود ندارید. بسیاری از مشاغل به دلیل بحران ورشکسته می شوند. اگر در استراتژی های بقا سرمایه گذاری نکنید ، ممکن است تعداد بیشتری از دست بدهید. فقط سعی نکنید هزینه ها را کاهش داده و منتظر بمانید که بحران ناپدید شود. به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای کاهش کامل هزینه های بازاریابی دیجیتال ، تمام گزینه های ممکن و ROI آنها را در نظر بگیرید.
{{CTA}}
در راه اندازی تبلیغات فروش دیجیتال به کمک نیاز دارید؟
بیایید صحبت کنیم
{{ENDCTA}