Adelphic ، یک DSP متقابل مبتنی بر اشتراکی ، روز چهارشنبه اعلام کرد که مشارکت خود را با Integral Ad Science (IAS) گسترش می دهد تا به تبلیغ کنندگان یک راه حل سفارشی برای کلمات کلیدی قبل از پیشنهاد بدهد. تبلیغ کنندگان با اجتناب از کلمات کلیدی خاص در یک رشته URL ، می توانند موجودی آگهی را فیلتر کنند – پتانسیل نمایش تبلیغات در محیط هایی را که توسط نام تجاری ناامن یا نامناسب تلقی می شوند ، کاهش می دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم

ادغام قبل از پیشنهاد IAS ابزار سفارشی سازی کلمات کلیدی در بستر تبلیغاتی برنامه نویسی Adelphic با هدف این است که با کاهش تعداد برداشت های تلف شده در تبلیغاتی که در محیط های نامناسب ظاهر می شوند ، سطح جدیدی از ایمنی برند و ROI بهتر را به تبلیغ کنندگان ارائه دهد.

چندین لیست بلاک و براساس داده های تبلیغاتی جهانی آن ، چندین مارک از چندین لیست بلوک در هر کمپین تبلیغاتی استفاده می کنند. این شرکت می گوید که بر اساس نگرانی های ایمنی از کلید واژه تجاری ، در یک سال 9.8 میلیارد برداشت مسدود شده است. داشتن یک راه حل ایمنی با نام تجاری که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا از محیط های خطرناک جلوگیری کنند ، اطمینان بیشتری به مارک ها می دهد ، خصوصاً مواردی که لیست های جامع متصل به چندین کمپین را دارند.

اطلاعات بیشتر در مورد اخبار

  • Adelphic متعلق به شرکت تبلیغاتی Viant است. [19659007] مشارکت Adelphic با IAS در سال 2016 و با معرفی یک راه حل هدف گذاری قبل از پیشنهاد از IAS که در بستر Adelphic یکپارچه شده است ، آغاز شد.
  • IAS یک بستر تأیید آگهی برای تبلیغ کنندگان و ناشران است که در سال 2009 تأسیس شد و اکنون بخشی از نمونه کارها سهامداران ویستا است.

درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد Media Door Media است که آخرین اخبار و به روزرسانی های Market Land ، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می دهد. از سال 2009 تا 2012 ، او برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس ، یک ستون نویسنده سندیکای معتبر بود. وی با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی ، در انواع مختلف انتشارات سنتی و آنلاین از جمله MarketProfs ، SoftwareCEO و مجله مدیریت فروش و بازاریابی مشارکت داشته است. بیشتر مقالات آمی را بخوانید.