Voucherify برای توسعه دهندگان نرم افزار است که می خواهند سریع ارزش تجاری را ارائه دهند.

برای پاسخگویی به این نیازها ، تصمیم گرفتیم که در بازاریابی محتوا تمرکز کنیم تا در وهله اول جذب شود. و سپس برای اینکه تجربه مشتری را عالی کنیم ، تمرکز کنیم – زیرا معتقدیم مشتری خوشحال به طور کلی به بهترین کانال بازاریابی تبدیل می شود. این لیست ابزارهای بازاریابی است که به ما در اجرای این استراتژی کمک می کند.

Readme.io – یک صفحه اسناد روشن یکی از عوامل تصمیم گیری هنگام بررسی ادغام با سیستم عامل های SaaS مبتنی بر API است. Readme توصیف مرجع API را آسان می کند. با خواندن Readme می توانید توضیحات مختصر انتهایی API و نحوه آموزش در چند دقیقه منتشر کنید. علاوه بر این ، قابلیت های همکاری ، سازنده تم ، تغییر سیاهههای مربوط به شما در ایجاد یک مرکز توسعه دهنده عالی و تعاملی کمک می کند. برو به مشخصات ما برای دیدن آن در عمل!

Statuspage – شفافیت یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای افراد فناوری است که تصمیم می گیرند SaaS را در پشته فناوری خود بگنجانند یا خیر. Statuspage می تواند به شما در اینجا دو برابر کمک کند. در مرحله اول ، می توانید معیارهای ثبات خود را منتشر کنید تا نشان دهید سیستم شما عملیاتی است. در مرحله دوم ، شما می توانید به مشتریان اجازه دهید برای به روزرسانی های برنامه ریزی شده و بدون برنامه ریزی خرابی مشترک شوند.

Github و مدیران بسته – پروژه های منبع باز مربوط به SaaS شما مانند مثال. SDK ها نیز تقویت کننده شفافیت خوبی هستند. و هیچ مکان محبوب تری برای ارسال کتابخانه های شما نسبت به جامعه در اطراف Github وجود ندارد. اگر برنامه نویسی كتابخانه ها را به مدیران بسته های شناخته شده برای فناوری داده شده مانند npmjs.com برای Node.js ، rubygems.org Ruby یا ارسال كنید ، توسعه دهندگان نیز از این امر قدردانی می كنند كه كتابخانه ها را برای مدیران بسته شناخته شده بسته بندی كنید. cocoapods.org for iOS.

Slack – ما فهمیدیم که بهترین راه برای درک مشتری صحبت مستقیم با توسعه دهندگان نرم افزار است. افراد فنی احساس نمی کنند که چگونه تماس های اسکایپ / تلفن را تنظیم کنید. آنها راحت تر از پیام رسان های فوری هستند. به همین دلیل ما یک کانال شلخته Voucherify ایجاد کردیم و درست کار کرد. با تشکر از slackin ما فرم ثبت نام را در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی کردیم.

SEO / backlings – برای ایجاد صفحات فرود و این وبلاگ را به ما کمک می کنیم ویرایشگر WYSWIG از Squarespace و قابل توجه . جدا از شبکه های اجتماعی ، نمایه های Voucherify را به تجمعات صنعت مانند: Programmableweb ، Capterra یا Getapp ارسال می کنیم. در آخر ، برای نظارت بر سئو از Positionly و Mention استفاده می کنیم. موضع گیری برای دیدن اینکه آیا محتوای منتشر شده محبوبیت خود را کسب می کنیم (backlinks) و ذکر را با یک کلمه کلیدی ، برنامه ای رایگان برای فهمیدن اینکه چه کسی درباره ما در وب صحبت می کند یا خیر.

تجزیه و تحلیل ترافیک – مجموعه ابزارهای بسیار استاندارد Google Analytics و Woopra . گاهی اوقات برای کشف جزئیات رفتار کاربران ، به [Inspectlet ضربه می زنیم.

Social – Buffer – با یک برنامه رایگان برای بیرون کشیدن مطالب ما کافی است به طور منظم به رسانه های اجتماعی Meetup نیز قابل ذکر است. ما از آن برای سازماندهی رویدادهایی مانند SaaS Tech یا NodeSchool استفاده می کنیم.

Intercom – وقتی اولین مشتری های خود را به دست می آورید ، بهتر است از ورود به سیستم خود اطمینان حاصل کنید. فرآیند تجربه عالی می دهد. همانطور که فهمیدیم بخش بزرگی از بازاریابی در همان مرحله آزمایشی رایگان اتفاق می افتد. Intercom برای این کار در Voucherfiy کار می کند. ما از آن برای کمپین های قطره ای ، پشتیبانی ، تجزیه و تحلیل مشتری ، خبرنامه ها و موارد دیگر استفاده می کنیم. ما تردید نخواهیم کرد که آن را ابزار اصلی CRM بنامیم.

آخرین و کم اهمیت ، ما از Voucherify برای تبلیغات کوپن مانند این اشتراک 3 ماهه رایگان برای خوانندگان وبلاگ استفاده می کنیم: )