در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید معاملات کوپن مخصوص محصول را که می تواند تاکتیک های فروش و فروش خود را تقویت کند ، به شما نشان دهیم.
تاکنون ، ما آموخته ایم که چگونه از API کوپن Voucherify استفاده کنید. برای اجرای آزمایش های تبلیغاتی ما در این مسیر متغیرهای بیشتر و بیشتری را به این تنظیمات معرفی کرده ایم. این شامل انواع مختلف تخفیف ، تاریخ انقضا و در نهایت شخصی سازی با کدهای منحصر به فرد ، بخش های مشتری و موتور قوانین می شود. اکنون ، ما می خواهیم معاملات کوپن را بر اساس مواردی که مشتری در آن سفارش می دهد محدود کنیم.
برای نشان دادن چگونگی استفاده از Voucherify محصولات و تبلیغات مبتنی بر محصول ، بیایید به عنوان یک خانواده محصول باشیم. بیایید بگوییم که شما MacBook Air را به فروش می رسانید ، با فرض اینکه آنها در 2 نسخه (11 و 13 اینچ) عرضه می شوند ، شما باید 2 واحد نگهداری سهام جداگانه (SKU) داشته باشید و ساختار به شرح زیر است:
محصول: MacBookAir
- اول SKU : MacBookAir11
- SKU دوم: MacBookAir13
بنابراین اکنون بیایید ببینیم که چگونه آن را در عمل مدل سازی کنیم.
تهیه محصولات و متغیرها
اولین قدم ایجاد کالاهای محصول در Voucherify است. طبق معمول ، می توانید این کار را از طریق رابط کاربری یا برنامه ای انجام دهید. بیایید برای اولی برویم.
به نمایه محصولات بروید و مدیر را اجرا کنید. پس از تایپ نام محصول در بخش اول ، باید ویژگی هایی را معرفی کنید که انواع محصول را متفاوت می کند. در مورد ما ، فقط یک وجود دارد – مورب صفحه نمایش.

در مرحله دوم و آخر ، فقط باید انواع بتونی (به نام SKUs در Voucherify) اضافه کنید. برای این کار ، موجودیت محصول MacBookAir را ویرایش کنید و دو مورد اضافه کنید.

خوب ، بنابراین محصول ایجاد شده است! شناسه منحصر به فردی دارد و SKU نیز دارد. اکنون می توانیم از کمپین کوپن استفاده کنیم که از محصول و SKU به عنوان قاعده اعتبار سنجی استفاده می کند.

PRODUCT-SPECIFIC CAMPAIGN
بیایید فرض کنیم که می خواهیم تخفیف 10 درصدی کوپن را فقط برای مک بوک های 13 اینچی ارائه دهیم ، چگونه می توانیم بدست آوریم. این با Voucherify؟ مرحله چهارم مدیر کمپین پاسخ را به ارمغان می آورد. ما از قوانین اعتبار سنجی استفاده می کنیم تا کمپین فقط برای گزینه مورد نظر ما فعال شود. این کار با موتور قوانین تصویری به راحتی قابل دستیابی است. به تصویر زیر مراجعه کنید:

Voucherify شما را قادر می سازد دو قاعده اساسی مربوط به محصول را تنظیم کنید:
- کدام محصولات / SKU را باید در سفارش مشتری قرار دهید تا بازخرید معتبر انجام دهید؟
- کدامیک از این محصولات / SKU در طول بازخرید تخفیف می یابد؟
علاوه بر این ، با سایر قوانین اعتبارسنجی ، می توانید محدودیت های بیشتری را برای کمپین خاص محصولات خود اضافه کنید:
- چند مورد با کدام یک سفارش دهید؟ کدام بخش از مشتریان می توانند از تخفیف استفاده کنند؟
- با استفاده از یک کوپن (برای هر مشتری ، هر روز ، در هر کمپین) چه تعداد بازخرید امکان پذیر است؟
- مقدار سفارش لازم برای بازخرید معتبر چیست؟
- و خیلی بیشتر …
شما از پست های قبلی ما می دانید که موتور قوانین بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد سناریوهای خرید خود را ایجاد کنید. حال ، دوباره به کمپین خاص MacBook محصول خود برگردیم.
پس از ارائه سازنده ، هر بار که یک خریدار سعی می کند از کوپن این کمپین استفاده کند ، Voucherify بررسی می کند اگر یک مورد 13 اینچی MacBook Air در سبد خرید وجود داشته باشد. . اگر چنین باشد ، بازخرید موفقیت آمیز است ، در غیر این صورت شکست می خورد و آن را در گزارش بازخریدها مشاهده می کنید:

باز هم ، این همه با Voucherify در زیر کاپوت انجام می شود. واقعاً مشارکت کمی لازم توسط تیم توسعه وجود دارد ؛ احتمالاً یک بار موجودی خود را با محصولات Voucherify همگام سازی کنید.
خلاصه
با معرفی بخش ها و محصولات ، ما به شما نشان داده ایم که چه تعداد فرصت برای شخصی سازی بازاریابی با موتور قوانین وجود دارد. اکنون می دانید که سفارشی سازی کوپن در سطوح مختلفی انجام می شود و این به شما بستگی دارد ، کوپن چه محدودیتی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید معیارهای مختلفی را با هم ترکیب کنید ، بخش ها ، محصولات ، SKU ها و حجم سبد خرید را با هم مخلوط کنید. آخرین مقاله از سری .