ماشین حساب وفاداری جدید را امتحان کنید تا معیارهای وفاداری برتر برای مشتری خود و برنامه پاداش وفاداری خود را اندازه گیری کنید.

ماشین حساب وفاداری Voucherify کاملاً برای اندازه گیری معیارهای وفاداری مخاطبان شما و عملکرد برنامه های پاداش وفاداری که از قبل منتشر شده اند کاملاً مجهز است.

مشتریان وفادار و طرفداران برند ، گروه کوچکی از مخاطبان هدف شما را تشکیل می دهند ، اما آنها برای تجارت شما تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. مشتریان وفادار به احتمال زیاد بیشتر را برای محصولات شما خرج می کنند و دوباره به تکرار خرید می پردازند. راه اندازی یک برنامه وفاداری می تواند یک روش عالی برای شناسایی و سپس پاداش دادن به مشتریان وفادار باشد که در نتیجه باعث افزایش مراجعه به مشتری ، توصیه ها ، بررسی های مثبت و افزایش حمایت از برند می شود.

چه معیارهای وفاداری می تواند ماشین حساب Voucherify را برای شما محاسبه کند؟

با توجه به عملکرد برنامه وفاداری شما ، ماشین حساب Voucherify به شما کمک می کند تا محاسبه بازخرید ، مشارکت و میزان تعامل مخاطبان خود را انجام دهید. تنها چیزی که باید بدانید این است که چه تعداد مشتری رسماً در برنامه پاداش شما ثبت نام کرده اند و چه تعداد از امتیازات وفاداری صادر شده برای پاداش بازخرید شده اند. در مورد پاداش ، به این مقاله مراجعه کنید تا با قدم گذاشتن فراتر از مدل های وفاداری مبتنی بر نقطه سنتی ، از امکانات ارائه شده استفاده کنید.

اما ماشین حساب وفاداری Voucherify می تواند کارهای بیشتری انجام دهد – با داده های مناسب CRM تغذیه شود. این می تواند معیارهای وفاداری عمومی پایگاه مشتری شما را محاسبه کند و به شما کمک کند با در نظر گرفتن نرخ هایی مانند CLV ، CAC یا Churn ، سرمایه گذاری های آینده وفاداری را برنامه ریزی کنید. مطمئن نیستید که این کلمات کلیدی بازاریابی به چه معنی است ، به مقاله ما مراجعه کنید و معیارهای وفاداری برتر را برای تجارت خود توضیح دهید.

بعد از محاسبه نمره وفاداری من چه کاری باید انجام دهم؟

بعد از محاسبه نمره وفاداری ، شما ممکن است بخواهید عملکرد برنامه های پاداش قبلاً در حال اجرا را که از انتظارات شما کم است بهبود بخشد یا براساس داده هایی که به دست آوردید عمل کنید. اگر مایل به ایجاد تغییر در طرح وفاداری خود هستید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین ویژگی های نرم افزار برنامه وفاداری به این مقاله مراجعه کنید.

با این حال ، اگر هنوز در زمینه حمایت از مارک سرمایه گذاری نکردید ، به این قطعه مراجعه کنید تا در مورد بهترین راه های افزایش جذابیت نام تجاری خود در نظر مشتریان مطلع شوید. هشدار Spoiler: برنامه های وفاداری و ارجاع تنها ابتکار تقویت وفاداری در اختیار شما نیستند ، اما آنها تمایل دارند که ساده ترین راه برای طراحی ، راه اندازی و پیگیری باشند ، به خصوص اگر مایل هستید از زیرساخت های وفاداری موجود استفاده کنید که مثلاً Voucherify ارائه می دهد.

یادداشت های اضافی در مورد ماشین حساب وفاداری Voucherify

  • ماشین حساب وفاداری Voucherify رایگان است و در دسترس همه است ، نه تنها برای مشتریان. اگر شما علاقه مند به استفاده از بستر API اول Voucherify با مجموعه ای از مشوق های مشتری مدار هستید ، ما یک آزمایش 30 روزه رایگان را به شما ارائه می دهیم ، بدون نیاز به کارت اعتباری و بدون رشته های پیوست.
  • اگر می خواهید از ماشین حساب وفاداری ما به بهترین وجه استفاده کنید ، بهتر است اگر زیرساخت CRM را در محل خود اختصاص داده اید تا تمام داده های لازم را برای اندازه گیری معیارهای وفاداری انتخاب شده پیدا کنید.
  • نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که Voucherify از دلار آمریکا (دلار) به عنوان ارز پیش فرض خود هنگام محاسبه معیارهای CLV و CAC استفاده می کند.

مرا به حسابگر برید >>>