من می خواهم مکان های منحصر به فردی را برای یک کوپن که باید کار کند به اشتراک بگذارم. براساس آمار و آناتومی قیف خرید متوجه شدم که فضای زیادی از بازاریابی هدر می رود.

فاکتورها

به تعداد فاکتورهایی که شرکت شما ماهانه ارسال می کند فکر کنید؟ آیا هرکدام از آنها مجهز به کوپن است؟ فکر نکنم. هزاران فاکتور در دست مشتری نهایی قرار می گیرند ، مهم نیست که شما در مدل B2B یا B2C کار کنید ، یک شرکت کوچک یا بزرگ باشد.

قبل از اینکه یک کوپن را روی فاکتور بگذارید ، اجازه دهید تیم بازاریابی شما تمام سفارشات اختصاص یافته به یک شرکت را انجام دهد. مشتری خاص و جذاب ترین شرایط را برای یک خریدار تعریف کنید. پیشروی انتظارات مشتری و همراه داشتن تخفیف جذاب و شخصی باعث ایجاد شانس خرید دیگر می شود و به ایجاد روابط طولانی مدت کمک می کند.

ردیابی تحویل

با نگاه از دید مشتری ، جزئیات تحویل یکی از این موارد است بیشترین نوع ایمیل. چرا این پیام ها را با کوپن های شخصی تهیه نمی کنید؟ بازاریابی پست الکترونیکی برای جلب توجه مشتریان به ایده های هوشمندانه ای نیاز دارد و صندوق های پستی فضای خصوصی آنهاست که مارک ها باید با آن بسیار محتاطانه رفتار کنند. بیشتر گیرنده ها پس از دریافت حتی یک پیام ، به عنوان SPAM (یا به سادگی بدون علاقه) پیام ارسال نخواهند کرد.

برای داشتن کوپن های بیشتر و بهترین روش های بازاریابی از طریق ایمیل ، می توانید کاغذ سفید ما را بررسی کنید.

 انواع ایمیل ترجیحی. در دستگاه های تلفن همراه پیشنهادهای ویژه با 27٪ برنده شدن

پیام های دست ساز

این ایده بی نظیر با الهام از مارینا بدنه است که قدردانی خود را از طریق پیام های دست ساز مجهز به کوپن های استارباکس به مشتریان خود ابراز کرده است. البته اگر صدها کاربر یا بیشتر داشته باشید بعید به نظر می رسد که بتوانید همه آنها را بنویسید. اما هنوز هم ، شما می توانید از تقسیم مشتری استفاده کرده و روی بهترین خریداران خود متمرکز شوید. تعریف پروفایل مشتری ایده آل شما اجازه می دهد تا آنها را در بین جمعیت ضبط کرده و با آنها با بالاترین اولویت رفتار کنید. بیایید بگوییم شما 100 کاربر را جمع می کنید که به بهترین وجه در گروه هدف شما متناسب هستند. هر سال که روزهای تولد آنها فرا می رسد ، با آرزوهای دست ساز و کوپن شخصی کارت برای آنها ارسال کنید. اگر تعجب می کنید که آیا این تلاش ارزش وقت شما را دارد ، مراقبت از مشتری های معمولی معمولاً راحت تر (و ارزان تر) از دستیابی به مشتریان جدید است.

 مثال پیام دست ساز

به دنبال برنامه ای هستید که می تواند در اجرای این ایده به شما کمک کند. ، می توانید به https://lob.com لوب مراجعه کنید. API آنها به شما امکان می دهد قالب هایی برای نامه های فیزیکی یا کارت پستال ایجاد کنید و تحویل آنها را قابل ردیابی می کند.

برچسب ها و برچسب های قیمت

"ما با چشمان خود می خریم" و کوپن ها همه چیز را بهتر می کنند. در مرحله اول ، درمورد ارزش کوپن یا کارت هدیه ای که مشتری هنگام خرید کالا از آن سود می کند ، یادداشت کوتاه بگذارید. در حین خرید ، کارکنان یک مکان داده های مشتری را می پرسند و آنها را به سیستم کوپن می فرستند. هنگامی که داده ها در دسترس هستند ، سیستم کد کوپن های منحصر به فردی را به طور خودکار به مشتری اختصاص می دهد. علاوه بر این ، داده های ارسالی برای ایجاد پیام اتوماتیک با یک کوپن مجهز به مشخصات شخصی و ایمن کردن کد از سوء استفاده کافی است. درنهایت ، برای مقیاس پذیر بودن روند ، باید از توزیع خودکار کوپن اطمینان حاصل کنید:

 قرار دادن کوپن برچسب ها و برچسب قیمت ها

بسته SWAG شما

سالها پیش فناوری های دیجیتال شکل کوپن ها را تغییر داده اند. بیایید برای لحظه ای به زمانهایی برگردیم که مشتریان واقعاً احساس کنند که با هدیه فیزیکی ارزش اضافی دریافت کرده اند. به جای کوپن های مقوایی ، اسبابک های SWAG که در ساخت آگاهی از نام تجاری شما شرکت می کنند ، می توانند به کوپن تبدیل شوند. شامل کدها به روشی که وسایل خود را طراحی می کنید ممکن است کمی تلاش کند اما این اثر قطعاً ارزش آن را دارد. با توجه به ارزش واقعی موجود در برند شما توجه مشتری را به خود جلب می کند و فرصت های زیادی برای به دست آوردن مشتریان جدید ایجاد می کند. از نظر فنی ، این نوع تبلیغات باید از دو طریق تضمین شود:

  • هر بازخرید فقط پس از اختصاص به مشتری خاص معتبر است (آنها می توانند هنگام دریافت هدیه در وب سایت شما ثبت نام کنند یا داده های خود را به اشتراک بگذارند) ، و قابل بازخرید فقط برای هر مشتری.
  • کمپین کوپن کامل با محدودیت بودجه تأمین می شود. شما باید تخمین بزنید که چقدر می توانید برای ارتقاء هزینه کنید و حد مجاز بازخرید را در بین کل کمپین تعیین کنید.

مرکز راهنما ، اسناد و مدارک

دو مزیت اصلی برای قرار دادن کوپن در صفحات پشتیبانی شما وجود دارد. در مرحله اول ، کمک می کند تا کاربران خدمات خود را در ساخت مستندات سازگار و معنی دار درگیر کنید. ثانیا ، می توانید قدردانی خود را نشان دهید ، وفاداری را افزایش داده و منبع خرید دیگری را بدست آورید. یک مقاله را برای یک ماه / هفته انتخاب کنید و یک یادداشت کوتاه در انتهای صفحه با یک ویجت ساده قرار دهید (در صورت وجود یک کوپن بزرگ برای استفاده در ترافیک هر از گاهی).

 اسناد مرکز راهنما

Redonptions کوپن باید برای هر کمپین (یک مقاله) به یک مشتری محدود شود و به همین ترتیب با کوپن های بسته SWAG ، خوب است که برای تعداد کل بازخریدها در میان کمپین ، محدودیتی برای تأمین بودجه خود در صورت ترافیک غیر منتظره تعیین کنید. [19659005] اقدامات NPS

اگر شرکت شما برای اندازه گیری رضایت مشتری (برای مثال ، امتیاز تبلیغ کننده خالص) ایمیل ارسال می کند ، مشوق ها به بازاریابان کمک می کند تا مشتریان را در ساختن معیارها درگیر کنند و شانس تبدیل بهتر را افزایش دهند. دو تاکتیک ساده وجود دارد که شرکتها می توانند پیاده سازی کنند:

  1. برای هر یک از کاربران دعوت کنید تا نظر خود را به اشتراک بگذارد و پیام را با یک کد کوپن تأکید کند.
  2. از همه کسانی که با ارسال کوپن بی نظیر ، نظر خود را به اشتراک گذاشتند تشکر می کنم. کوپن می تواند بخشی از یک پیام با نتایج اندازه گیری باشد یا می تواند پاسخی خودکار به یک ایمیل دریافت شده باشد.
 قرار دادن کوپن ها در صورت اندازه گیری NPS

خلاصه

همه این ایده ها می توانند وقتی در نظر گرفته شوند به عملیات پیچیده بازاریابی تبدیل شوند. در مقیاس بزرگ وقتی ایده های خود را به جا آوردید ، از استفاده از تقسیم بندی پیشرفته مشتری ، ویژگی های ردیابی ، ابزار BI ، اتوماسیون بازاریابی و در درجه اول خلاقیت دریغ نکنید. در نهایت ، بهترین ایده ها از سادگی حاصل می شود و به لطف فناوری مدرن ، اجرای آنها بدون توجه به مقیاس بزرگ امکان پذیر است.