کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 5 نوامبر 2019 برای یک جلسه علنی جلسه برگزار می شود ، که در آن پیش بینی می شود تنظیم کننده بر روی پیشنهادی برای قوانین جدید رأی دهد كه می تواند نقش مشاوران پروکسی و تأثیر را محدود كند. توانایی سرمایه گذاران برای مشارکت با شرکت ها درمورد مسائل زیست محیطی ، اجتماعی و حاکمیتی (ESG).
این نشست چند ماه پس از صدور کمیسیون تفسیر قانون رای گیری مجزا از پروکسی صادر می شود که تصریح می کند توصیه های ارائه شده توسط بنگاههای مشاوره پروکسی به طور کلی یک "دادخواست" است. "طبق قوانین پروکسی فدرال. با این تفسیر ، SEC این موضع را اتخاذ كرده است كه شركتهای مشاوره پروكسی ، با ارائه مشاوره خود ، نه تنها اطلاعات عینی را به شخص ثالث تحویل می دهند ، بلكه در حقیقت برای مشتری رای می دهند كه به روشی خاص رأی دهد. این به نوبه خود به این معناست که شرکت رای دهنده پروکسی باید مجموعه ای از مسئولیت های خاص را با توجه به صحت ، تحویل و قصد توصیه های خود را برآورده کند.
سارا کروویتز ، شریک در استرادلی رونون که قبلاً به عنوان معاون رئیس مشاور و مدیر دانشیار در آن فعالیت می کرد. مدیریت سرمایه گذاری در SEC می گوید ، مشاوران برنامه بازنشستگی و مدیران ثروت باید توجه جدی به این تحولات داشته باشند.
"در زمان حضور من در SEC ، مطمئناً بحث و تحول در رابطه با تفسیر اینکه" درخواست "به چه معنی است. در زمینه رای گیری پروکسی ، "او توضیح می دهد. به عبارت ساده ، هدف اصلی قانون درخواست این است که اطمینان حاصل کنید که کسی در تلاش نیست سهام شما را از طریق مشاوره رای گیری در پروکسی کنترل کند. با این حال ، این سؤال در مورد اینکه آیا کسی برای مشاوره با شما مشورت می دهد یا وکالت می کند ، یک موضوع ظریف است. "
کروویتز با یادآوری سوابق پیش زمینه ، رای خود را در سال 2003 چارچوب استاندارد رای گیری پروکسی را ایجاد کرد.
کرویتز می گوید: "هنگامی که SEC قوانین خود را در این زمینه وضع کرد ، در واقع تا حد زیادی پاسخ به یک رویداد خاص خبری بود." خوانندگان شما ممکن است ادغام Hewlett Packard-Compact را به یاد بیاورند. در این حالت ، مشخص شد که مدیر دارایی در آخرین لحظه رأی خود را تغییر داده است ، اساساً به این دلیل که HP گفت اگر آنها برای تأیید ادغام رأی ندهند ، HP به افراد خود مشغول انجام امور تجاری نخواهد بود. آینده. بنابراین ، حكم دادخواست قطعاً در زمانی ایجاد شده است كه یك بی اعتمادی و لحن خاصی به این بحث درمورد رأی گیری در مورد وكیل وابسته است. "
در یک عبارت ، پیش فرض از دیدگاه SEC این است كه مشاوران معتمد با توانایی استفاده از حقوق سهامدار به نمایندگی از مشتری باید درگیر شود و باید رأی بدهد. اگر مشاور به رأی ندهد ، SEC پیش بینی می کند كه مشاور بتواند آنالیز هزینه و فایده را انجام دهد و نشان دهد كه به نفع مشتریان نیست كه به یك موضوع خاص رأی دهند.
"تحت دولت ترامپ ، اکنون SEC به نظر می رسد رای گیری در شرایط مختلف رایج نیست. " "به نظر من ، این تقریباً یک جلسه در وسط وزارت کار [DOL] و SEC در این مورد است. موضع DOL متفاوت است ، از این رو که شما باید یک تحلیل هزینه و فایده را انجام دهید تا اثبات شود که ارزش رای گیری دارد. چشم اندازهای واقعاً تقریباً مخالف هستند و به همین دلیل پیگیری این مسئله بسیار جالب خواهد بود زیرا در سالهای آتی در بین تنظیم کننده ها آشکار می شود. "
جورج مایکل گرستین ، شریک و همکار تیم مدیریت وفاداری در استرادلی. رونون ، با آن توصیف موافق است. او همچنین می گوید که انتظار دارد DOL بتواند در چند هفته آینده راهنمایی های جدیدی را در مورد این موضوع صادر کند. این انتظار براساس این واقعیت است که ، در ماه آوریل ، کاخ سفید دستورالعملی را صادر کرد که تصریح می کرد وزیر امور خارجه باید ظرف 180 روز از تاریخ سفارش ، "بررسی راهنمایی های DOL موجود در مورد مسئولیت های اعتقادی را تکمیل کند. برای رای دادن به پروکسی برای تعیین اینکه آیا چنین راهنمایی هایی باید از بین برود ، جایگزین شود ، یا اصلاح شود تا از انطباق با قانون و سیاست های فعلی که باعث رشد طولانی مدت می شود و بازده حداکثر بازده دارایی های طرح ERISA را به حداکثر می رساند ، استفاده شود. "
دستور برای راهنمایی جدید صادر می شود ، اما ما با این وجود مواظب هستیم. " وی گفت: "از منظر DOL ، سوال واقعی این است که تنظیم کننده چقدر انتظار دارد که تجزیه و تحلیل هزینه و سود فعالیت های مشارکت سهامداران را انجام دهد؟ دولت های جمهوری خواه و دموکرات در طی این سال ها به این موضوع گذشته اند. "
گرستین می گوید ، از نظر وی ، راهنمایی های دولت بوش در این زمینه خیلی ناگوار بود. به تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق نیاز داشت تا اثبات شود که فعالیت های سهامدار برای برنامه ریز کردن شرکت کنندگان سودمند خواهد بود.
"بسیاری از احزاب فکر می کردند که موضع DOL این است که مبنی بر تحلیل هزینه و فایده بر مبنای آراء به رأی مورد نیاز است." "سپس ، تحت دولت اوباما ، اقدامی برای" روشن شدن "انجام شد كه واقعاً مجبور نیست بر اساس رأی گیری باشد. گراندین می گوید ، پیش بینی های مالی برنامه ریزی شده می تواند کلیه هزینه ها و مزایای مشارکت سهامداران را انجام دهد. "
با حرکت به جلو ، گرستین می گوید ، DOL می تواند از جهات مختلفی پیش برود.
گرستین می گوید ، محاسبه هزینه های استفاده از حقوق سهامدار – بازگشت به چیزی شبیه به هدایت دوره بوش است. "از نظر من ، این مسئله به خصوص در زمینه گسترش استفاده از سرمایه گذاری ESG بسیار مشکل ساز خواهد بود. اگر DOL پیچ ها را خیلی محکم کند ، می تواند برخی از وام های فکری را به این فکر بیاندازد که باید از هر فعالیت مشارکت سهامداری که در آن شرکت می کنند ، فواید آن را برای برنامه نشان دهند. فکر می کنم DOL طرف مقابل سکه را از تعامل درک کند. واگذاری ، صادقانه. بنابراین ، هدف اصلی دستورالعمل ارتقاء زیرساختهای انرژی در صورتی که DOL نسبت به مشارکت سهامداران تحت ERISA خیلی سختگیر باشد ، می تواند واقعاً خنثی شود. شما حتی می توانید از وام های برنامه ریزی بخواهید که از شرکتهای انرژی منحرف شوند و نه اینکه با این شرکت ها همکاری کنند تا به بهبود قابلیت دوام درازمدت آنها کمک کند. ”