اخیراً ، هوش مصنوعی بر دنیای وب سایت های بازاریابی و راه اندازی خبرها حاکم شده است.
به نظر می رسد که این یک مقاله است برای آنچه بازاریابان یا هکرهای رشد می خواهند بخوانند ، اکتشاف کنند و سرانجام امروزه در مشاغل خود بکار گیرند.

[ازسال19659005] با پیش زمینه ای از فناوری ، با خیر و شگفت زده ام که این روزها تبدیل به جریان اصلی شده است. اگرچه گربه های چربی مانند Netflix یا Google به وضوح از استفاده از الگوریتم های پیشرفته مانند ML بهره می برند ، اما معتقدم مجموعه محدودی از مشکلات وجود دارد که می توانید با یادگیری ماشین در اکثر بخشهای بازاریابی حل کنید. و با داشتن بخشی از تیم های توسعه نرم افزار برای ساختن ابزارهای بازاریابی برای بخش های بازاریابی ، اکنون نمی توانم کمکی کنم اما فکر می کنم معرفی هوش مصنوعی نباید در حال حاضر اولویت بازاریاب باشد.
به هر حال ، اگر شما یا رئیس خود هنوز هم می خواهید با برخی از ایده های هوش مصنوعی آزمایش کنید ، من یک توصی “" مطمئن مطمئن دارم که می تواند [put your desired AI outcome] "نوعی برای شما باشد. هوش مصنوعی همه چیز در مورد نرم افزار است. بنابراین ، این یک تیم توسعه نرم افزار است که باید در این زمینه در شرکت شما شرکت کند. اما توسعه دهندگان کمیاب و همیشه شلوغ هستند ، بنابراین اگر واقعاً می خواهید اولین قدم را برای دستیابی هوش مصنوعی برای حمایت از تلاشهای بازاریابی خود بردارید ، باید بدانید که چگونه به برنامه نویسان خود زمان بیشتری بدهید تا سر خود را در اطراف یادگیری ماشین و خانواده هوش مصنوعی بپیچند.
و باور کنید ، توسعه دهندگان دوست دارند فوراً به هوش مصنوعی پرش کنند. وب سایتهای مبتنی بر توسعه دهنده مانند reddit ، Hacker News یا HackerNoon مملو از مقاله و نظرات است که ابزارهای منبع باز ، استراتژیها و موارد استفاده از تیمهای برتر مهندسی در سراسر جهان را ارائه می دهد. توسعه دهندگان شما احتمالاً نمی توانند صبر کنند تا همه آن اسباب بازی های براق را ببرند و از آنها در زمین بازی خود استفاده کنند. آنچه آنها را متوقف می کند در واقع ، از جمله موارد دیگر ، بخش شما – از طریق درخواست های بی شماری است. بنابراین ، در اینجا کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید:
– به مشاوره 7 ساله اسکات برینکر گوش دهید و چیزی راجع به برنامه نویسی بیاموزید – من نمی گویم شما نیاز دارید که شوید توسعه دهنده برنامه کامل ، اما مهارت های SQL برای تجزیه و تحلیل داده ها به تنهایی می تواند مفید باشد و واقعاً کار چندان سختی نیست. به همین ترتیب ، می توانید درک کنید که چطور برنامه های وب و سرورها کار می کنند (یک راهنمای خوب) ، به طوری که هنگام ایجاد بلیط خطا ، پیام شما دارای زمینه و جزئیات بیشتری است و در واقع می توانید مسئله شما را سریعتر حل کنید.
– ملاقات کنندگان خود را ملاقات کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانید در انجام کار خود به آنها کمک کنید. شاید تغییر کوچکی در نحوه کار دپارتمان شما منجر به صرفه جویی عظیمی در زمان مهندسی و نگهداری شود. یا اینکه ، سعی کنید درخواستها را اولویت بندی کنید و آنها را از اولویت خود بکشید ؛ هیچ چیز بدتر از نیازهای نامشخص و مبهم برای تیم سازنده بدتر نیست.
– با توسعه دهندگان همکاری کنید تا بفهمید کدام نرم افزار را بخرید و کدام یک را بسازید. به طور خاص ، حتماً روش ترکیبی را در نظر بگیرید. سیستم عامل های به اصطلاح توسعه دهنده اول API از چند سال پیش وارد بازار شدند و اکنون به یک ابزار اساسی برای شرکت های مدرن تبدیل شده اند. چرا؟ زیرا هم نیازهای بازاریاب و هم توسعه دهنده را برآورده می کنند. آنچه آنها ارائه می دهند یک محصول آماده استفاده نیست بلکه مجموعه ای از بلوک های ساختمانی سازگار با توسعه دهنده است. تیم توسعه دهنده شما می تواند از آنها برای ساختن برنامه های شما استفاده کند ، که 100٪ با فرآیند شما سازگار است و به هیچ وجه. این بر خلاف نرم افزار خارج از جعبه است که معمولاً سفت و سخت است و باعث می شود فرآیندهای خود را با ابزار سازگار کنید. این نیز بر خلاف اجرای ویژگی های از ابتدا – که بعضی اوقات ماه ها طول می کشد. اگر می خواهید در مورد تحقیق در مورد این نوع ابزارها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، من شما را تشویق می کنم که به این مقاله نگاهی بیندازید ، در عین حال تعداد معدود نمونه ای برای این که بتوانید متن را درک کنید:
- محتوای شما در دستگاه های مختلف یکسان نیست. – در نظر داشته باشید که CMS میراث خود را با Contentful جایگزین کنید ،
- مشتریان شما نمی توانند محصولات شما را به راحتی در فروشگاه پیدا کنند – در مورد استفاده از جستجوی سریع رعد و برق که به شما تحمل تحریر و مترادف را از جعبه مانند الگولیا می دهد ، چطور؟ [19659014] می خواهید تست های A / B بیشتری را اجرا کنید ، اما پیشرفت آن کند است و آزمایش ها دشوار است – به آزمایش های LaunchDarkly بپردازید و با سهولت به آزمایشات خود بپردازید ،
- کاربران مخرب مسائل امنیتی بیشتر و بیشتری پیدا می کنند – نگاهی به اسکایک کنید و در هر نسخه از ویژگی ها ، اسکن آسیب پذیری ها را بدست آورید.
موارد دیگری نیز وجود دارد. همچنین می توانید در نرم افزاری که قبلاً از آن استفاده می کنید ، به دنبال ارتقاء گرا باشید. به عنوان مثال ، اگر گردش کار Salesforce شما به روز با مراحل شما به روز نبوده ، بودجه خود را برای مهاجرت به Salesforce DX که اخیراً اعلام شده است اختصاص دهید تا سریعتر روند توسعه SF را طی کند. فقط با CTO خود صحبت کنید ، امکانات بی پایان است.
به طور خلاصه ، سفر AI را با دنبال کردن گربه های بزرگ و ارائه های فوق العاده مؤثر در تبدیل AI شروع نکنید. دانش بسیار مرتبطی از قبل در تیم توسعه دهنده شما وجود دارد. از آنها بخواهید. شرط می بندم که آنها تعداد کمی از راه حل های میوه کم رنگ را برای مشکلات خود به شما ارائه می دهند که بخواهید بدون هیچ گونه ضربه زدن به هوش مصنوعی ، AI را به کار بگیرید. بنابراین ، به جای خواندن مقاله دیگری در مورد چگونگی انقلابی در chatbot جدید X یا اینکه چگونه شرکت Y درآمد خود را با یک AI فروش جدید ، سه برابر کرده است ، با یک جلسه مشکل گرا با CTO خود شروع به کوچک سازی کنید. و مطمئن شوید که فضای برنامه نویسان را برای تفکر خلاق سرقت نمی کنید.