چگونه موتور ارتقاء خود را بسازیم؟

چگونه موتور ارتقاء خود را بسازیم؟

چگونه موتور ارتقاء خود را بسازیم؟

لیستی جامع از ویژگی ها و امکاناتی که باید در مورد برنامه ریزی برای ساخت یا خرید یک نرم افزار موتور ارتقاء در مورد آنها فکر کنید.

اجرای تعداد بی شماری از بی ربط ، همه پیشنهادات باعث می شود هیچ کجا تجارت شما را جلب نکند. متوقف کردن هدر دادن پول در پیشنهادهایی که هرگز به معنای کار نبوده است. درعوض ، پیشنهادات کاملاً شخصی به مشتریان از پیش تعریف شده منتشر کنید و محتوای جذاب و تأثیرگذاری را به مخاطبان خود تحویل دهید. مشتریان را در متن مناسب و در زمان مناسب در سراسر وب ، تلفن همراه ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات درگیر کنید.

عکس توسط جولیان هوچسنگانگ در Unsplash

آیا احساس می کنید که هیچ یک از این موارد برای شما صادق است؟

  • شما یک موتور تبلیغاتی یکپارچه دارید اما ویژگی های فعلی که به شما امکان می دهد تبلیغات ، برنامه های وفاداری ، برنامه های ارجاع ، ارائه کوپن یا کارت هدیه را محدود کنید .
  • شما زیرساخت تبلیغاتی را در اختیار دارید ، اما هر تغییر کوچک نیاز به مشارکت توسعه دهندگان دارد ، زمان و منابع زیادی را می طلبد.
  • شما نمی دانید که آیا پیشنهادات شما موفقیت آمیز است – شما مبلغ زیادی را صرف تبلیغات در کانال های خود می کنید ، اما گزارش شما به اندازه کافی پیشرفته نیست که بتوانید بگویید کدام نوع تبلیغی بهتر عمل می کند .
  • احساس می کنید پرداخت تبلیغات خارجی یک شرط مطمئن تر است زیرا آنها تجزیه و تحلیل مفصلی را ارائه می دهند ، حتی اگر ترجیح می دهید روی سیستم عامل های خود تمرکز کنید.
  • شما نگران هدر رفتن بودجه خود هستید به دلیل ایجاد انگیزه در مشتریانی که محصول شما را به هر حال خریداری می کردند و به دلیل [تقلب ممکن .

اگر هر یک از این گفته ها به شما صادق است …

… شما به [موتور پیشرفته تر نیاز دارید .

ما می خواهیم شما را از طریق عناصر مختلف زیرساخت موتور ارتقاء که باید در راه حل ایده آل خود قرار دهید راهنمایی کنیم. ما امیدواریم که این امر به شما کمک کند تا تخمینی از تلاش توسعه دهنده را برای ساختن راه حل خود به خود اختصاص دهید ، تهیه لیست آرزو از ویژگی های که می خواهید از یک راه حل خریداری شده یا تهیه کنید. مناقصه برای چنین راه حلی. هر آنچه را که در پایان ترجیح می دهید – ساخت یا خریداری کنید – مهمترین این است که با مجموعه ای از ویژگی های مورد نیاز خود شروع کنید . بیایید شروع کنیم!

فهرست مطالب:

نرم افزار موتور ارتقاء – انواع کمپین ها

  1. کمپین های کوپن
  2. کمپین های وفاداری
  3. کمپین های ارجاع
  4. تبلیغات در سطح سبد
  5. کمپین های کارت هدیه
  6. تبلیغات ترکیبی – تبلیغات انباشته بر روی یکدیگر

نرم افزار موتور تبلیغاتی – سایر ویژگی ها باید داشته باشند

  1. فروشگاه محصولات
  2. مکانیسم اعتبار سنجی رستگاری
  3. مکانیسم بازپرداخت بازپرداخت [19659006وارداتدادههایمشترییایکپارچهسازیCRM
  4. قوانین اعتبار سنجی
  5. کابین خلبان مشتری
  6. صفحات فرود تلفن همراه دوستانه
  7. گزینه های برندسازی
  8. توزیع
  9. به روزرسانی های انبوه
  10. ویرایشگر کمپین که می تواند توسط بازاریان استفاده شود
  11. خالق صفحات Landing
  12. ویژگی های کنترل بودجه
  13. کنترل دسترسی مبتنی بر نقش
  14. پیگیری و گزارش
  15. امکانات آزمایش A / B
  16. آموزش و مستندات
  17. انطباق با الزامات قانونی
  18. هزینه های نگهداری و کارکرد را به حداقل کاهش دهید

چگونه یک زیرساخت موتور ارتقا به نظر می رسد ، بر اساس تجربه ما

خلاصه

نرم افزار موتور تبلیغاتی انواع کمپین ها:

مهمترین قسمت موتور تبلیغاتی این امکان را برای شما فراهم می کند که انواع مختلفی از تبلیغات را برای مشتریان خود ایجاد کنید و به مشتریان خود این امکان را بدهید تا از این پاداش خود استفاده کنند. در این بخش ، ما می خواهیم به یک سطح بندی بالا از انواع کمپین هایی بپردازیم که باید بتوانید با موتور تبلیغاتی ایده آل خود را اجرا کنید تا حداکثر انعطاف پذیری را به شما نشان دهد و برخی از نمونه هایی از انواع کمپین هایی که باید بتوانید ایجاد کنید.

انواع اصلی کمپین ها که باید در نرم افزار موتور تبلیغاتی خود داشته باشید عبارتند از:

  1. کمپین های کوپن
  2. کمپین های وفاداری
  3. کمپین های ارجاع
  4. تبلیغات در سطح سبد خرید
  5. کمپین های Giveaway
  6. کمپین های کارت هدیه
  7. تبلیغات مختلط

کمپین های کوپن

کوپن ها تقریباً می توانند به هر نوع و اندازه مشاغل کمک کنند ، اگر فقط یک استراتژی با توجه به بودجه جاری و با برنامه ریزی مناسب انجام شود. اهداف بازاریابی روشن. فراوانی کوپن در تبلیغات فروش ناشی از تطبیق پذیری آنها و امکان سفارشی سازی چند سطحی است.

اگر مطمئن نیستید که کوپن ها مناسب شما هستند ، در ادامه مطلب پست خوانده شده ما را بررسی کنید. با یک استراتژی بازاریابی کوپن فک افتاده.

منبع: لین برایان

نمونه ای از کمپین های کوپنی که باید بتوانید با موتور تبلیغاتی خود اجرا کنید:

  1. کمپین دوباره نامزدی : اگر مشتری خریداری نکرده است هر 6 ماه گذشته ، یک پیام خودکار را با کد کوپن ارسال کنید.
  2. کمپین خاص رویداد : اگر مشتری در یک جمعه سیاه به صفحه شما مراجعه کند ، یک بنر را با کد عمومی BLACKFRIDAY19 یک بار برای هر مشتری قابل بازخرید نشان دهید.
  3. کمپین خرید : اگر مشتری جدید ثبت نام کرده است ، یک کد تخفیف 10٪ منحصر به فرد برای مدت 30 روز ارسال کنید. 20٪ کوپن منحصر به فرد.
  4. کمپین خرید و فروش بیشتر : اگر مشتری در رویداد شما مشترک شد ، برای هر رویداد آینده نامه ای را با کارت هدیه 20 یورویی ارسال کنید.
  5. کمپین مبتنی بر موقعیت مکانی : 20٪ تخفیف اگر آدرس تحویل مشتری پورتو باشد.
  6. کوپن "ما متاسفیم" : 20 دلار تخفیف به مشتری ناراضی ارائه می شود ، اختصاص داده شده توسط خدمات مشتری به صورت فردی.
  7. پیشنهاد سبد خرید رها شده : 5٪ تخفیف برای کل خرید ، کوپن به مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده اند ، پیشنهاد می شود برای مدت زمانی محدود به عنوان مثال 1 روز ، برای جلب مشتری برای تکمیل خرید خود (تحقیقات می گویند کالای رها شده بین 3 تا 11 درصد سفارشات بازیابی می شود. پیام های فوری با 5٪ یا 10٪ تخفیف معمولاً برای یادآوری یک افزایش قابل توجه در نرخ بازیابی کافی هستند.)

به کتاب آشپزی کمپین های ما مراجعه کنید. نمونه هایی از زندگی از کمپین هایی که با یک موتور تبلیغاتی راه اندازی شده اند.

"دریافت کوپن از نظر جسمی نشان داده شده است که لذت بخش تر از دریافت هدیه است."

 بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان

در راهنمای نه چندان کوتاه بیشتر بدانید. بازاریابی کوپن.

کمپین های کوپن باید 3 نوع تخفیف اصلی را فعال کنند:

  • مبلغ (10 دلار تخفیف)
  • درصد (20٪ تخفیف)
  • واحد (2 درس پیانو)

شما باید بتوانید عمومی را ارائه دهید (یک کد می تواند توسط همه مشتری ها استفاده شود ، به عنوان مثال Halloween2020) و کدهای کوپن شخصی (برای هر مشتری منحصر به فرد).

نحوه انتخاب کوپن های خود را انتخاب کنید:

شما باید بتوانید با استفاده از چندین پارامتر یک الگوی کد از کوپن های خود را تعریف کنید:

  • Charset (الفبا ، حروف کوچک و حروف بزرگ ، اعداد ، سفارشی)
  • طول
  • پیشوند
  • پسوند فیکس
  • الگوی
آناتومی کد کوپن

اگر شما از POS آفلاین استفاده می کنید ، باید در تولید QR نیز فکر کنید. و بارکدها.

کمپین های وفاداری

بررسی بازرگانی دانشگاه هاروارد می گوید که مشاغل پیدا کردن 5 تا 25 برابر سخت تر از داشتن مشتری جدید ، سخت تر از نگه داشتن مشتری موجود است. یک نرم افزار برنامه وفاداری خوب سرمایه گذاری است که بر می گردد.

موتور برنامه وفاداری خوب چه کاری باید شما را قادر کند؟

1. رویدادهای سفارشی را برای مجموعه امتیازها یا اعتبارها ایجاد کنید – تعامل پاداش مورد نظر شما. شما باید بتوانید بر اساس رویدادهای سفارشی که توسط مشتریان در وب سایت / برنامه شما انجام شده است ، قوانین درآمد را اضافه کنید ، مانند:

  • مشتری ثبت نام کرد.
  • مشتری سوار شد.
  • اشتراک مشترک مشتری.
  • این پلتفرم همچنین باید از رویدادهای سفارشی مانند امتیاز فعالیت رسانه های اجتماعی یا پاداش برای ارائه بازخورد / بررسی پشتیبانی کند.

2. مشتریان پاداش با مشوق های هدفمند – شخصی سازی پیشنهادات با انواع مختلف پاداش در مبارزات انتخاباتی خود:

  • کوپن های تخفیف
  • اعتبار کارت هدیه
  • امتیاز کارت وفاداری
  • جوایز مادی [19659006] تحویل رایگان
  • نمونه رایگان
  • یک مورد خریداری کنید ، یک بار رایگان دریافت کنید
  • تخفیف حجم – مقدار- (صرفه جویی در X هنگام صرف Y) و مبنای کمیت (X٪ موارد انتخابی ، بسته بندی محصول)
  • کارت های هدیه – یک بار یا بیشتر قابل بازپرداخت
  • پرداخت وجه نقد – به عنوان مثال ، برای مراجعه به
  • کسب امتیاز وفاداری – امتیازات را می توان برای جوایز مبادله کرد

الهام بگیرید و درباره نحوه ایجاد وفاداری بیشتر بخوانید. برنامه هایی با جوایز نوآورانه ، بدون استفاده از امتیاز .

3. قوانین درآمد و هزینه های مختلف را برای هر بخش از مشتری یا هر کشور ایجاد کنید. برنامه وفاداری را بر اساس ترجیحات مخاطبان خود شخصی کنید تا حداکثر استفاده ROI خود را انجام دهید.

4. ایجاد ردیف برنامه های وفاداری سفارشی – برنامه های وفاداری با ساختارهای چند سطح شانس بیشتری برای علاقه مندی مشتریان دارند. یک روش بسیار موثر در افزایش تعامل با اضافه کردن یک گروه Premium به بالای لایه های وفاداری است. این به شما کمک می کند تا با ارزش ترین مشتری ها را متمایز کنید و در درجه اول ، هدف مشخصی را به همه افرادی که شرکت می کنند ، می دهد.

5. امتیازات اعطا شده در روزهای خاص یا برای مشتریان VIP را ضرب کنید – سیستم باید این امکان را به شما دهد که اگر این رویداد در یک روز "ویژه" انجام شود ، امتیاز / پاداش بیشتری کسب کنید. فقط در روزهای یکشنبه "ارتقاء" یا توسط یک بخش خاص (به عنوان مثال مشتریان پریمیوم برای هر دلار هزینه شده 1.5 برابر می شوند).

6. گیمینگ پیشنهاد – سیستم باید نقاط عطفی را ارائه دهد که بازاریابان بتوانند از آنها برای ساختن برنامه های قدرتمند وفاداری استفاده کنند. نقاط عطف باید براساس زمان ، فرکانس ، درآمد ، امتیاز کسب شده یا هر ارز "ارز" دیگری باشد.

Sephora – برنامه کارت وفاداری Beauty Insider

7. تاریخ انقضا را برای امتیازات یا پاداش های به دست آمده برای محافظت از بودجه خود تعیین کنید.

8. یک پورتال مشتری خود خدمت یکپارچه با فروشگاه یا برنامه آنلاین خود ارائه دهید ، جایی که مشتریان پیشرفت و پاداش های قبلی خود را می بینند.

9. ارسال یادآوری – برنامه های وفاداری را به مشتریان خود یادآوری کنید و اجازه دهید پیشرفت آنها را ردیابی کنند.

برنامه های ارجاع

برنامه های ارجاع از قدرت توصیه استفاده می کنند. از بین کلیه مشتریانی که ادعا می کنند خدمات شما را به دوستان خود توصیه می کنند ، فقط تعداد معدودی در واقع این کار را انجام می دهند ، مگر اینکه شما با ارائه کارت هدیه ، کوپن یا کالای رایگان احساس انگیزه بیشتری داشته باشید.

موتور ارتقاء ارجاع شما باید شما را قادر سازد كه:

1. برنامه های ارجاع یک طرفه و دو طرفه را اجرا کنید

2. بازخریدهای آنلاین و آفلاین (برنامه وب ، آفلاین با برنامه تلفن همراه)

3 را فعال کنید. مبلغ مختلف پاداش را برای داور و داور تعیین کنید

4. حد را تعیین کنید برای تعداد مراجعه کننده می تواند به

5 مراجعه کند. را تعیین کنید وقتی تخفیف داده می شود (وقتی داور چیزی می خرید؟ وقتی داور یک حساب ایجاد می کند؟)

6. قوانین درآمد و هزینه های مختلف را برای هر بخش از مشتری یا هر کشور ایجاد کنید. برنامه وفاداری را بر اساس ترجیحات مخاطبان خود شخصی کنید تا حداکثر استفاده ROI خود را انجام دهید.

طرح ارجاع Airbnb

7. پیام های شروع با پاداش برای هر دو ، مراجعه کننده و داور به طور خودکار

8. تنظیمات ردیف برنامه های ارجاع

هر سطح یک سطح جداگانه در برنامه ارجاع شما است. اگر می خواهید پاداش های مختلفی داشته باشید و یا معیارهای مختلف پاداش دهنده ای داشته باشید ، آن دسته از موارد مورد نیاز شما هستند. به عنوان مثال ، ردیف 1 می تواند به هر مراجعه کننده ای که حداقل 1 مشتری را با کارت هدیه 5 دلاری ارجاع می دهد ، پاداش دهد. ردیف 2 می تواند به هر مراجعه کننده ای که حداقل 3 مشتری با 30٪ تخفیف ارجاع می دهد ، پاداش دهد.

بیاموزید که چگونه یک برنامه ارجاع را ارائه دهید که کار کند.

{{CTA = اشاره گر}

علاقه مند به استفاده از موتور ترقی کلاس جهانی در کسری از هزینه هستید؟

بیایید صحبت کنیم

{{ENDCTA}

سطح سبد تبلیغات

تبلیغات فروش با تخفیف های کاربردی خودکار (تبلیغات در سطح سبد خرید) برای فروشگاه های آنلاین نمونه است. خرده فروشان یک ساختار سبد خرید را تعیین می کنند که برای تخفیف اعمال می شود. هر سبد توسط یک سیستم به طور خودکار تأیید می شود و در صورت رعایت قوانین ارتقاء ، تخفیف در پرداخت وجه و بدون هیچ کد یا مراحل اضافی اضافه می شود. چنین تبلیغاتی شما را قادر می سازد بسیاری از حالات متنوع و قوانین سطح سبد را به طور هم زمان مستقر کنید.

نمونه هایی از تبلیغات در سطح سبد موتور تبلیغاتی شما باید شما را قادر به اجرای کار کند:
[19659011] 1. فروش فلش

فروش فلش تبلیغات پویا است که در یک پنجره زمانی کوتاه پیچیده شده است (به عنوان مثال ساعات شاد ). تاریخ انقضاء در چنین کمپین هایی باعث ترافیک و تردید مشتریان می شود. تحقیقات ادعا می کنند که افراد در صورت محدود بودن در زمان ، تبلیغات فروش را بسیار جذاب تر می یابند. راهنمای ما را برای کارزارهای موفق ساعت خوشحال بخوانید!

2. BOGO

یک مورد بخرید و یک بار رایگان دریافت کنید (ارتقاء BOGO) نوعی محبوب تبلیغ در فروش است که می تواند به شما در تبلیغ محصول جدید یا پاک کردن فروشگاه های شما در پایان فصل کمک کند. علاوه بر این ، اگر چنین کمپین هایی را با محدودیت زمانی ترکیب کنید ، می توانید در کمترین زمان یک هفته / فصل ترافیک را افزایش دهید. این نوع پیشنهاد مبتنی بر قدرت کلمه "آزاد" است که معمولاً در گوش مصرف کننده بسیار قانع کننده به نظر می رسد.

3. نمونه رایگان

نمونه رایگان برای مشتریان جدید یک تاکتیک است که ممکن است مفیدتر از آنچه فکر می کنید مفید باشد. این تحقیقات نشان می دهد که تحویل یک هدیه غیر منتظره و حرکات ساده نسبت به مشتری ، بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. آن را اثر متقابل می نامند که می تواند ابزاری مؤثر برای افزایش میانگین هزینه شده باشد. نکته اصلی ارائه کالای رایگان ، نمونه یا تخفیف قبل از خرید مشتری است. متقابل باعث می شود خریداران بالقوه شما احساس کنند که باید نسبت به بازپرداخت و سفارش خود اقدام کنند و یا گاهی سفارش بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده سفارش دهند.

4. حمل و نقل رایگان

وقتی مردم چیزی رایگان می بینند ، دو چیز اتفاق می افتد:

  • آنها تجزیه و تحلیل هزینه-فایده ذهنی را که معمولاً با خرید انجام می شود ، کنار می گذارند.
  • آنها در واقع مزایای یک محصول رایگان را بالاتر می دانند. از واقعاً به عبارت دیگر ، مردم ویژگیهای مثبت یک محصول رایگان را بیش از حد ارزیابی می کنند ، و این حتی در شرایطی که شخص آزاد کالا ارسال می کند صادق است.

5. بسته نرم افزاری محصولات

همراه کردن چندین محصول یا محصولات و خدمات می تواند باعث تقویت فروش ، بهبود سودآوری و وفاداری مشتری سیمان شود.

پست وبلاگ ما را برای الهام بخشیدن بیشتر – [19659060] 15+ نمونه ارتقاء فروش .

ویژگی مهم تبلیغات در سطح سبد ، امکان شخصی سازی است. شما باید بتوانید بر اساس مثال ، تبلیغات مختلفی را برای بخشهای مختلف مشتری تعیین کنید. محل مشتری ، رفتار ، متوسط ​​هزینه ، سطح وفاداری سطح مشتری.

Gi مبارزات تبلیغاتی

چرا در بخش های مالی سرمایه گذاری می کنید؟ آنها باعث می شوند تا مشتریان از شغل شما هیجان زده شده و آگاهی از برند را افزایش دهند. شما می توانید با ارائه محصولات خود به عنوان پاداش در مسابقات آنلاین خود ، میزان قرار گرفتن در معرض محصول را ارتقا بخشید.

ویژگی های مهم یک موتور تبلیغاتی برای اینکه بتوانید تبلیغات موفقیت آمیز و تبلیغاتی موفق داشته باشید ، چیست؟

1. ایجاد مسابقات آنلاین برای ایجاد آگاهی از برند یا محصول و ایجاد ترافیک به وب سایت شما. مسابقات موفقیت آمیز آنلاین می توانند ویروسی شوند و تجارت شما را بهتر از تبلیغات استاندارد ارتقا دهند.

2. ارائه جوایز مختلف اعم از پاداش های مادی تا انگیزه های بی پولی متعدد.

3. صفحه فرود با ویجت جمع آوری اطلاعات (برای جمع آوری اطلاعات از شرکت کنندگان).

4. اعلان های اختصاصی و جوایز خودکار جوایز.

5. امکان اجرای کمپین های آنلاین و آنلاین. ( اطلاعات بیشتر درباره قدرت میزبانی آفلاین به هدایای آنلاین را بخوانید)

منبع: صفحه PAC.ENGAGE نمونه بارگیری Lucky Raffle

نمونه هایی از تبلیغات هدیه ای :

1. یک مسابقه عکس برای بهترین لباس هالووین را اجرا کنید و با اجازه دادن به مشتریان برای بارگذاری تصاویر بر روی صفحه فرود ، برندگان را انتخاب کنید.

2. با برنده (بازدید کنندگان) دریافت MacBook Pro یک هدیه درست کنید. برای افزایش وفاداری مشتری یا اجرای یک کمپین بازپرداخت باز ، برای شرکت کنندگان در بخش های خاص مشتری ، بخش های خاص مشتری را محدود کنید.

3. مشتریان را ترغیب کنید تا برای تهیه خبرنامه ماهانه خود از طریق ارائه فرصتی برای آنها ، بتوانند از تخفیف 10 ، 15 و 20٪ تخفیف در محصولات خاص استفاده کنند یا اگر حجم سفارش آنها از 300 دلار فراتر رود.

کمپین های کارت هدیه

می توانید از کارت های هدیه به عنوان یک محصول استفاده کنید – فروش آنها با ارزش اسمی یا زیر اسمی در فروشگاه شما. همچنین می توانید از آن به عنوان یک ابزار مبارزات انتخاباتی استفاده کرده و از آنها در تبلیغات مختلف استفاده کنید.

نمونه هایی از تبلیغات کارت هدیه شما باید بتوانید با موتور تبلیغاتی خود اجرا کنید:

1. تعادل آزاد موقت را برای صرف هزینه

بدهید. اضافه کردن یک موازنه آزاد ، موقت ، مشتری را به سمت رفتار گمشده سوق می دهد. افراد وقف با دستاوردهای غیر منتظره معمولاً بسیار سخت تلاش می کنند تا آنها را از دست ندهند. در مورد ارتقاء فروش ، این بدان معنی است که آنها به دلیل صرفه جویی در ترازو برای خودشان قبل از اتمام ، احتمالاً خریدی انجام می دهند.

"ما 10 دلار اضافی به کارت شما اضافه کردیم! آن را در فروشگاه ما خرج کنید. عجله کنید ، تعادل آزاد تا نیمه شب از بین خواهد رفت! »

2. کارت هدیه هدیه تولد

کارتهای هدیه ای شخصی این توانایی را دارند که مشتریان را به عقب برگرداند و خریدهای مکرر را بخواهد.

3. "من متاسفم" کارت هدیه

صادر شده توسط بخش خدمات مشتری خود را به صورت جداگانه ، به مشتریان ناراضی.

شما می توانید با برنامه تلفن همراه خود و یا کد QR ذخیره شده در تلفن مشتری با یک برنامه عمومی برای ذخیره کارت های وفاداری / هدیه ، امکان بازخرید کارت هدیه را در فروشگاه های آفلاین خود فعال کنید.

برای اینکه بتوانید مسئولیت برجسته خود را ردیابی کنید ، داشتن یک ویژگی مفید است که به شما امکان می دهد مبلغ اعتبار باقی مانده و موجود در همه کارتهای هدیه را محاسبه کنید.

برای مدیریت بودجه خود ، باید بتوانید تاریخ انقضا کارت های هدیه تولید شده را تعیین کنید. توصیه می شود این کار را بر اساس مکان کاربران انجام دهید زیرا برخی کشورها مقررات مربوط به تاریخ انقضا کارت هدیه دارند.

کارت هدیه دیجیتال زلاندو

[196590011] درباره نحوه ایجاد کمپین های کارت هدیه که کار می کند ، بیشتر بخوانید.

تبلیغات مختلط تبلیغات پشته بر روی یکدیگر

اگر برنامه های مختلفی ، وفاداری و ارجاع را ایجاد می کنید ، مهم است که کنترل کنید. تبلیغات را می توان با یکدیگر ترکیب کرد و کدام یک منحصر به فرد هستند. تبلیغات انباشته باید از منظر ROI معقول شود – شما باید بتوانید از رفتار فرصت طلبانه احتمالی مشتریان خود محافظت کنید.

نرم افزار موتور تبلیغاتی سایر ویژگی های ضروری:

در قسمت قبلی ، ما بیشتر روی انواع کمپین متمرکز شده ایم که موتور تبلیغاتی شما باید از آنها پشتیبانی کند و موارد اصلی استفاده شما باید باشد. آن را برای اینها فقط ویژگیهای سطح بالایی بودند که شما باید از موتور ارتقاء برای هدف خود استفاده كنید – تبلیغات ایجاد كنید. بیایید به ویژگی ها و قابلیت های دیگر یک نرم افزار موتور ارتقاء خوب بپردازیم که برای بخش های داخلی شما مانند بازاریابی ، فروش ، خدمات مشتری و IT مهم است. ما از طریق تعداد بیشتری از توانمندسازهای مربوط به پشت پرده ، که برای عملکرد صحیح بخشهای شما ، افزایش کارآیی و کنترل بر بودجه مهم هستند ، خواهیم دید.

1. فروشگاه محصولات – شما به بخشی از موتور تبلیغاتی خود نیاز دارید تا بتوانید تبلیغات خاص محصول را تنظیم کنید. برای نقشه برداری از روابط پیشرفته تر مانند سری ، خانواده ها ، مارک ها و غیره نیز به زمینه های ابرداده دلخواه نیاز خواهید داشت.

2. مکانیسم اعتبار سنجی رستگاری – باید بررسی کند که مشخصات مشتری و زمینه فعلی آن (ساختار سفارش ، ویژگی ها) واجد شرایط تخفیف هستند یا خیر. همچنین باید جزئیات مربوط به کارآزمایی های بازخرید موفق یا شکست خورده را ذخیره کند و در صورت شناسایی رفتار تقلبانه (به عنوان مثال در صورت آزمایش های متعدد بازخرید از همان حساب) به طور بالقوه به شما اطلاع دهد (برای مثال از طریق یک وب سایت). شما باید بتوانید اعتبار بازخرید را با هر نقطه لمسی مشتری به راحتی متصل کنید ، تا تبلیغات واقعاً omni-channel شود.

3. مکانیسم بازپرداخت بازخرید – گزینه ای برای لغو بازخرید در صورت اعطاء به مشتری غیر واجد شرایط.

4. واردات داده های مشتری یا ادغام CRM – برای شخصی سازی تبلیغات شما نیاز به دسترسی به داده های مشتری از نرم افزار موتور تبلیغاتی خود دارید. می توانید اطلاعات مربوطه را وارد کنید یا 2 سیستم را متصل کنید: موتور ارتقاء و سیستم CRM. ارتباط با CRM برای اجرای کارزارها و گزارش درمورد نتایج آنها بسیار مهم است.

5. برای ایجاد بخش های مشتری – برای شخصی سازی تبلیغات خود و به حداکثر رساندن ROI خود ، باید بتوانید بخش مشتری را ایجاد کنید ، هم استاتیک و هم پویا.

Segment به شما امکان می دهد مشتری ها را بر اساس عادتهای هزینه ، تعامل با مارک یا سایر خصوصیات سفارشی گروه بندی کنید. با تشکر از بخشهایی که می توانید دقیقاً مشخص کنید چه کسی واجد شرایط تبلیغ خاصی است.

  • بخش مشتری های استاتیک همیشه دارای همان تعداد مشتری است. پس از ایجاد یک بخش ، مشتریان جدید به طور خودکار در آنجا اضافه نمی شوند.
  • بخش های مشتری پویا به این معنی است که اگر مشتریان با یک فیلتر معین مطابقت داشته باشند ، به صورت پویا به این بخش می پیوندند یا از آن خارج می شوند. 19659010] نمونه ای از بخش های مشتری:

    1. وفادارترین مشتریها (به عنوان مثال ، مشتریانی که حداقل در مدت زمان XX حداقل 5 سفارش دارند یا "تعداد سفارشات بیش از 500 دلار در دوره XX").

    2. مشتریان از مکان های تعیین شده (به عنوان مثال "کد پستی 65-737" یا "شهر لندن").

    3. مشتریانی که اخیراً بیشترین فعالیت را داشته اند (به عنوان مثال "آخرین سفارش خریداری شده کمتر از 14 روز قبل" یا "ثبت نام کمتر از 5 روز پیش").

    شما باید بتوانید مشتریان خود را گروه بندی کنید. توسط:

    • نام
    • تلفن
    • پست الکترونیکی
    • تاریخ ایجاد
    • کد پستی
    • شهر
    • کشور
    • ویژگی های سیستم: شناسه منبع ، ابرداده منبع ، منبع
    • کارتهای هدیه
    • رویدادها و ویژگی های سفارشی: فوق داده ، رویدادها
    • تعداد کل سفارشات مشتری
    • تعداد کل سفارشات مشتری
    • آخرین سفارش کل مبلغ
    • آخرین سفارش خریداری شده
    • مشتریان مراجعه کننده
    • بازخریدها
    • و موارد دیگر.

    6.. قوانین اعتبارسنجی – برای تنظیم چه کسی واجد شرایط برای کدام نوع تبلیغ است. برای ایجاد خلاقیت با ایجاد کمپین های تبلیغاتی ، به انعطاف پذیری نیاز دارید تا قوانین اعتبارسنجی را بر اساس ایجاد کنید:

    • مخاطبان
    • ساختار سفارش
    • حجم سفارش
    • محدودیت های بودجه
    • موقعیت مشتری
    • تاریخچه خرید
    • فعالیت در فروشگاه
    • دستگاه
    • ثبت اطلاعات رستگاری – مشتری قبلاً چه تعداد و چه نوع بازخریدهایی انجام داده است
    • مجوزهای بازاریابی
    • ویژگی های سفارشی (فوق داده)

    شما باید بتوانید قوانین مختلفی برای تأیید اعتبار ایجاد کنید تا کمپین های هدفمند تری ایجاد کنید و خود را از هزینه های غیرضروری یا کلاهبرداری محافظت کنید.

    قوانین اعتبار سنجی در Voucherify

    نمونه های قوانین اعتبار سنجی :

    • سابقه خرید قبلی مشتریان – مثال – فقط مشتریانی که سال گذشته حداقل 1000 یورو در فروشگاه شما گذرانده اند.
    • تعداد خریدها در یک بازه زمانی – مثال – فقط مشتریانی که حداقل 1 برابر در هر ماه در 1 سال گذشته کاهش داده اند.
    • – مثال – مشتریانی از لندن ، که حداقل یک بار بازپرداخت کردند ، که بیش از 1000 دلار هزینه کردند.
    • مبلغ تخفیف کل – مثال – کل ارزش تخفیف های اعمال شده از کمپین X باید کمتر از 10 000 دلار باشد.
    • مقدار کل سفارشات – مثال [19659013] – ارزش کلیه سفارشات انجام شده در کمپین Y نمی تواند بیش از 20 000 دلار باشد.
    • تعداد کل بازخریدها – به عنوان مثال – مشتریان می توانند کدهای را از یک کمپین 3 000 بار بازخرید کنند.
    • مبلغ هدیه بازپرداخت شده – به عنوان مثال – مشتریان می توانند 10،000 دلار از مانده را از کارت هدیه خرج کنند.
    • تعداد بازخریدها برای هر کمپین مشتری – مثال ] – مشتریان می توانند حداکثر بازخرید کنند. 3 کد در یک کمپین اما فقط یک بار در روز.
    • قوانین اعتبار سنجی مبتنی بر ابرداده – مثال – کلیه مشتریانی که برای شرکتهای دارویی کار می کنند (نوع صنعت به عنوان ابرداده ذخیره می شود). [19659010] 7. کابینت های مشتری با امتیاز / جوایز وفاداری که در وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما در دسترس مشتریان شما قرار می گیرد ، با کمک به مشتریان برای خدمات دهی به مشتریان ، گرمای عوامل پشتیبانی مشتری را از بین می برد.

      8. صفحات فرود دوستانه برای موبایل – از سال 2019 ، 55.9 درصد از زمان صرف شده در وب سایت ها توسط کاربران دسک تاپ صورت می گیرد ، در حالی که در مقایسه با 40.1 درصد برای کاربران تلفن همراه. اگر نمی خواهید 40٪ از ترافیک ممکن را رها کنید ، ایجادکننده صفحه فرود شما برای کمپین های تبلیغاتی شما مجبور است صفحات را پاسخگو کند.

      بیاموزید که چگونه تبلیغات خود را با موبایل انجام دهید.

      9. گزینه های برندسازی – باید بتوانید مارک تجاری خود را به صفحات فرود ، پیام ها و کابینت های مشتری اضافه کنید.

      10. Distribution – برای جذب مشتری در متن مناسب و در زمان مناسب در وب ، تلفن همراه ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات شما به یک موتور تبلیغاتی قدرتمند احتیاج دارید. بهترین راه برای داشتن یک مرکز سرگرمی از طریق آن ، محتوای تبلیغاتی منسجمی را ارسال می کنید ، ذخیره کردن مطالب در موتور تبلیغاتی یا نوعی سیستم CMS و اتصال API به کانالهای توزیع مختلفی که استفاده می کنید. به این ترتیب ، در آینده می توانید به راحتی به هر کانال توزیع جدید متصل شوید.

      شما می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را از طریق:

      توزیع کنید همچنین باید بتوانید تحویل تشویقی را بصورت خودکار ارسال کنید:

      • با:

        • صادرات CSV – اجازه شما می توانید جزئیات مشوق ها را بارگیری کنید و آنها را به صورت دستی یا برنامه ای در کانال های تحویل بارگذاری کنید ، به عنوان مثال ارسال کوپن به عنوان برچسب های ادغام در ایمیل.
        • ارسال دستی – این امکان را برای شما فراهم می کند که از برخی داشبورد (از طریق داشبورد (به عنوان مثال اعلان فشار با کد ارجاع به برلین ها ارسال کنید) برای گروه های خاص ارسال کنید.
        • محرک های در زمان واقعی – ساختن بخش های زمان واقعی و به شما امکان می دهد شرایطی را تعریف کنید که تحت آن نرم افزار برنامه وفاداری شما یک انگیزه متنی را بطور خودکار ارسال می کند ، به عنوان مثال ، مشتریانی که بیش از 500 دلار هزینه کرده اند یک پیام خودکار دریافت می کنند. حدود 10٪ تخفیف در آخر هفته معتبر است.

        more درباره مقیاس توزیع کوپن بیشتر بخوانید.

        11. به روزرسانی های انبوه

        برای کارآمدتر کار خود ، ممکن است بخواهید ایجاد به روزرسانی های انبوه تغییر چندین کوپن یا ردیف های تبلیغاتی در یک درخواست واحد.

        12. ویرایشگر کمپین که می تواند توسط بازاریابان بدون نیاز به برنامه ریزی در هر کمپین مورد استفاده قرار گیرد ، که تغییرات سریع در کمپین ها را ممکن می سازد ، باعث می شود زمان و زمان زیادی برای توسعه دهندگان صرفه جویی شود.

        بازاریابان و خدمات به مشتریان نمایندگان باید بتوانند ، به عنوان مثال:

        • یک کوپن واحد را بیابید و غیرفعال کنید.
        • برای دیدن تاریخچه مشتری ، بازدید از یک کاربر را بررسی کنید – کوپن های استفاده شده ، سطح برنامه وفاداری ، بخشی که به آن تعلق دارد.
        • مکانیزم ارتقاء را در پاسخ به هر نوع الزامات قانونی یا چشم انداز رقبا سریع تغییر دهید.
        • مکانیسم اعتبار سنجی را در صورت شکایت مشتری دوبار بررسی کنید.
        • کوپن "من متاسفم" را برای یک مشتری ناراضی ، با چند کلیک راه اندازی کنید.
        • در صورت بازپرداخت ، پول را به کارت هدیه برگردانید.
        • کارت های هدیه را برای یک شریک به عنوان یک فعالیت موقت ایجاد کنید.
        • برای دستیابی به هدف روزانه چرخاندن ، فروش فلش را با چند کلیک انجام دهید.

        13. خالق صفحات Landing سرعت زیادی را به بازار می بخشد و به بازاریابان اجازه می دهد تا کمپین ها توسط خودشان ایجاد کنند. این برنامه باید حاوی چند الگوی صفحه ، ابزارک های قابل استفاده مجدد و فرم های جمع آوری ایمیل باشد. It should have branding possibilities.

        Photo by freestocks.org on Unsplash

        14. Budget-controlling features

        You would want to manage your campaign budget e.g. stop the campaign if the overall value of the discount that your customers redeemed in a campaign exceeds a given number or if the number of redemptions exceed the set limit.

        Your promotion engine software should let you control the promotion budget by setting up safety limits which automatically deactivate your promotion. It should be possible to set budget constraints based on: 

        • Total discounted amount 
        • Total orders value 
        • Total number of redemptions 
        • Total redeemed gift amount 
        • Redemptions per customer 
        • Redemptions per customer in a campaign 
        • Redemptions per customer per day 

        You should be also able to set the start and expiry dates for each promotion or validity of the rewards — not only to save the marketing budget but also to keep your team from nasty database cleaning tasks.

        Read more on how to prevent coupon fraud, how to combat referral abuse and fraud and how to fight the loyalty program fraud to protect your budget to the fullest.

        15. Role-Based Access Control

        Your promotion engine software should let you establish roles and access flow for your team members to prevent any unauthorized changes. Team members from customer service shouldn’t be able to launch new campaigns, but they should assign an “apologize” coupon for a customer. Junior marketers shouldn’t be able to give 50% off discounts for the whole inventory, but they should be able to compile a performance report from A/B tested campaigns. You should be able to create specific read/write, read-only, no-access permissions for every team member or partner.

        A couple of useful features

        • Campaign deployment approval
        • Projects permissions
        • API-level access rights to isolate campaigns by chapters, countries, partners, or any other basis
        • Team management in a centrally managed account

        16. Tracking and reporting 

        You should be able to get some insights on the performance into existing campaigns so that you can plan the next ones better. The most efficient solution is to let your marketers track any promotional campaign without wasting developers’ time. Therefore, your promotion engine should have built-in tracking, that does not require a set-up done for each campaign, 1:1.

        Examples of KPIs to report on: 

        • Total order value vs discounted amount
        • Average order value when the discount is applied.
        • Total balance on sold gift cards.
        • Balance of the gift card spend.
        • Total number of loyalty points.
        • Information on the type, value, and limits of your vouchers.
        • A number of vouchers created.
        • How many publications (codes assigned to customers) were successful and failed.
        • How many messages were delivered successfully or failed.
        • List of failed redemptions with detailed failure reason (this will greatly help with troubleshooting).
        • Redemption limit of your vouchers set up at the creation stage.
        • Track changes made to the campaigns (especially important if multiple people can access the promotion engine).
        • Total number of redemptions per single coupon, campaign, user, or global incentive.
        • Individual metrics within the 360 customer profile (your customer support agents will love this feature!)
        Example of a Campaign Report

        Read more on how to calculate ROI from digital coupon promotions.

        17. A/B testing possibilities

        You should be able to schedule multiple discount experiments to figure out the optimal promotion strategy.

        Learn more about how to build an A/B testing infrastructure.

        18. Training and documentation

        Make sure that your promotion engine has an up-to-date, understandable manual so that your employees/colleagues can use it as self-service. Make sure all the documentation is kept up to date to make future changes fast and efficient.

        19. Compliance with legal requirements

        One of the important things you should keep in mind is involving the legal department in making sure the data storage, processing, and all consents they collect are compliant with the local laws. Keep in mind that they might not be the laws that apply to your company based on your location but the laws of the countries where your customers are located. This might be very complex if you have an international business online, with many customers coming from different countries. You have to comply with the majority of the rules. For writing terms and conditions and for defining technical requirements regarding data processing and data storage, we strongly advise you to get a knowledgeable law practitioner. In the long term, it’s cheaper than paying fines.

        A couple of topics to be on top of: 

        • Unfair and deceptive trade practices.
        • Having an expiration date on gift cards might be prohibited in some countries/states.
        • Privacy and data security – many countries have different rules on data storage and processing.
        • Tax implications if clients use their points/gift cards as payment.
        • Check if the name of your program is not a registered trademark and consider registering yours, especially if it does not contain your brand name.

        Those are just some of the points to keep in mind; we strongly advise you to consult a legal/tax advisor on those and any other regulations that may affect your program before you launch it.

        Check out our GDPR-compliance checklist for inspiration.

        20. Reduce the maintenance and running costs to minimum 

        Developers’ time is not cheap. There are a lot of more important projects on your backlog than simple changes to the promotions, which could be potentially done by your Marketing or Sales departments. You should ensure that the solution you implement is reducing the maintenance and running costs to minimum.

        The best way to cut the maintenance time and costs is to go for an API-first solution. API-based promotion engine software will make implementing all the previously mentioned features faster and cheaper. For example, having an API-first solution will enable your developers to quickly integrate it with other software like CRM systems, data analytics solutions or distribution channels.

        A couple of developer-friendly API characteristics: 

        • Custom metadata 
        • Custom events creation 
        • Custom segments creation
        • Custom earning rules 
        • Logs and monitoring 
        • Webhooks with notifications in case of errors or fraudulent behaviour 
        • Built-in analytics 
        • Page templates and widgets for the landing page creation 
        • Email collection widget ready to reuse on the landing pages 
        • API-first platform (it will make adding new distribution channels and integrating with other software easier) 
        • SDKs 

        Check out our article on how to use API-first platforms to build your websites faster.

        These features will also make the time-to-market of each campaign way faster. Sometimes your team might want to personalize loyalty programs in response to external events. Real-life examples? If it’s raining, send out a 10%-off coupon to invite a shopper to your brick-and-mortar stores. Or, if a competitor’s price drops under some value, you show a discount too. To achieve this in the future without hassle, you might extend your API with endpoints to create, start, and stop campaigns programmatically.

        How a promotion engine infrastructure looks like, based on our experience

        Summary

        A right promotion engine software is extremely important for a right promotional strategy. If it is flexible enough, it can let you create your campaigns in a couple of minutes, without the need for additional development. There are various features you should consider when choosing what’s right for you, starting from types of campaigns you want to run, through how to set-up the campaigns and on to the easiness of use and legal compliance. You should check what’s possible and choose what’s the most important for your business. Once you know what you need, the next step is to think about whether you want to build it or buy it.

        Building and maintaining such a complex system is hard work and needs a lot of time. Do not lose the revenue opportunities by postponing the launch due to long time-to-market. There are many out-of-the-box solutions that can bring you your dream ROI in a couple of days/weeks, depending on the time of integration. Paying a license fee for a ready software can ensure fast time-to-market and predictable time and costs of setting up the infrastructure.

        Be careful while choosing the right off-the-shelf SaaS as your promotion engine software as there are a lot of solutions that are overpriced and will charge you for 100% of the system capabilities, out of which you will finish up using only 10% or less. Choose which features are important to you, find the system that supports them and can scale the offered features (and pricing) as you grow.

        Voucherify is a cloud-based, API-first platform which helps companies build promotional campaigns worldwide. Unlike most promotion management softwares, we offer you total flexibility in the way you design, distribute and track coupon, referral and loyalty programs. The marketer-friendly user interface enables growth teams to manage and track promotion performance on their own, reducing development effort. The developer-friendly RESTful API allows you to plug the redemption point into any system, be it a website, mobile app or POS.The pricing depends on your needs – you can start small and grow to a more advanced solution, once you need it.

        {{CTA}}

        Interested in using world-class promotion engine at a fraction of a cost?

        Let's talk

        {{ENDCTA}}