ابتکارات و تبلیغات بازاریابی COVID-19. ایده ها و نمونه هایی از کمپین های تبلیغاتی و تخفیفی که درست در بین همه گیر انجام می شود. COVID-19 کمپین های بازاریابی پاسخ.

بسته به جایی که در حال خواندن این پست هستید ، مقررات بهداشت عمومی ممکن است سخت گیر ، راکد یا کاهش یابد. جای تعجب نیست که اقتصاد جهانی ، نیمه پایداری سیاسی و بهزیستی روانی به دلیل COVID-19 بسیار رعایت شده اند. مشاغل کوچک ، متوسط ​​و بزرگ هم از بحران بهداشت مداوم رنج برده اند و هم سود زیادی برده اند.

آنچه مسلم است این است که بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند سفر به تحول دیجیتال را آغاز کنند یا نحوه فعالیت و تعامل با مخاطبان را تغییر دهند. با این حال ، به هیچ وجه وضعیت فعلی تخفیف و بازاریابی بهشت ​​را نمی دهد ، با این حال ، مارک ها می توانند و هنوز هم تعدادی از استراتژی ها را برای برقراری ارتباط با خریداران به روش های معناداری به کار گیرند.

با استفاده از این پست کوتاه ، می خواهم برای شرکت هایی که با کمپین های تبلیغاتی منحصر به فرد و جسورانه همراه شده اند ، هنگامی که هنوز گرد و غبارهای اضطراری فعلی برطرف نشده ، عشق و قدردانی را نشان دهم. هشدار Spoiler – یکی از آنها موفق شد با کمک Voucherify یک کمپین تخفیف مسئولانه اجتماعی را منتشر کند.

ساختن یک انجمن با تخفیف – Lele Sadoughi

Lele Sadoughi یک برند لوازم جانبی مد آمریکایی با حاشیه بالا است که بندرت در معرض فروش قرار می گیرد. اما ، پس از آن همه گیر اتفاق افتاد. در طول بحران COVID-19 ، بسیاری از مارک ها از ترس از کاهش حاشیه ها و سودآوری فقیر ، از ارائه معاملات و مشوق های ویژه به مشتریان استعفا دادند. برخی دیگر با تخفیف بیش از حد به فروش حداقل بخشی از سهام سهام طولانی ادامه دادند. لله صدوقی مثال بسیار خوبی در مورد چگونگی شرکتی است که می تواند از بازاریابی تبلیغاتی با مسئولیت پذیری استفاده کند و در عین حال مخاطبان را از طریق کانال های جدید مانند اینستاگرام یا فیس بوک رشد دهد. مارک لوازم جانبی ساعتهای شاد مجازی را در اینستاگرام با یک محصول تخفیف 50٪ در روز راه اندازی کرد.

با استفاده از یک انگیزه محدود در زمان ، Lele Sadoughi موفق شد فوریت این پیشنهاد را افزایش دهد و خریداران مردد را ترغیب به خرید محصولات با 50٪ تخفیف کند. علاوه بر این ، با حفظ فعالیت تبلیغاتی پیوسته ، این برند موفق شد موارد زیر را در اینستاگرام رشد دهد و جامعه ای پایدار در اطراف شرکت ایجاد کند. این نوع از مبارزات بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی فرصتی را برای مشتریان ایجاد می کند تا نه تنها با برند بلکه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. نکته مهمتر این است که با تنظیم رویدادهای تکراری تخفیف ، لله صدوقی فرصت های مختلفی را برای جذب مشتری ایجاد می کند و در طول ماه در ذهن مشتریان باقی می ماند.

 Lele Sadoughi Covid 19 کمپین بازاریابی

و بنابراین ، شرکتی که به ندرت خود را درگیر تخفیف و بازاریابی تبلیغاتی می کرد ، با تکیه زیاد بر تأییدهای کلمه دهان و تأثیرگذار ، یک چرخش تند و تند گرفت و با موفقیت تخفیف هایی را در فعالیت های تجاری خود درج کرده است ، بدون اینکه به چهره و شهرت برند آسیب برساند. و مهمتر از همه ، به جای از دست دادن آن ، هنوز هم درآمد کسب می کنید.

چرا لله صدوقی شایسته یك دور از تشویق است؟

  • لله صدوقی یك مارك لوكس سنتی و دارای تخفیف نیست. اما به دلیل COVID-19 و تنفس رقابت بر گردن آن ، این برند با تخفیف بازاریابی شروع به کار کرد.
  • این کمپین به دلیل تأثیر فوری و کانال مناسب (اینستاگرام) موفقیت آمیز بود.
  • تخفیفات بیش از حد نبود و به همین دلیل چهره برند را به عنوان لوکس تر خراب نکردند.

همه را با خیال راحت کار کنید. – بریل

حقیقت را می گویم ، من بسیار خوشحالم که در مورد این کمپین می نویسم ، زیرا بریل موفق شد یک برنامه تخفیف با مسئولیت اجتماعی را با کمک هیچ کس دیگری راه اندازی کند ، اما Voucherify. بریل یک تجارت مشترک در زمینه دوچرخه در انگلیس است که ساکنان شهر را ترغیب به دو چرخ می کند. در طول COVID-19 ، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و در بعضی مناطق همچنان مانع شده است. به همین دلیل است که بریل به یک کمپین با هدف کارگران اساسی فکر کرد. در شرایط دشوار بیماری همه گیر COVID-19 ، بریل شروع به ارائه خدمات سواری رایگان برای خدمات درمانی ملی (NHS) و سایر کارگران اساسی در سراسر انگلیس کرد تا به آنها کمک کند تا با خیال راحت کار کنند. برای انتخاب مشتریان واجد شرایط ، تیم بازاریابی بریل از Voucherify برای تنظیم بخش های مشتری بر اساس دامنه ایمیل و موقعیت جغرافیایی استفاده کرد.

 کمپین بازاریابی Beryl COVID-19

ما پست های جداگانه ای راجع به بازاریابی مربوط به علت و مسئولیت اجتماعی شرکت نوشتیم ، اما برای کوتاه نگه داشتن امور ، با بازگشت به جامعه ، بریل یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر را بکار می برد. در محیط بازار رقابتی ، بازاریابی روانشناختی به ایجاد یک مزیت رقابتی (گاهی ناعادلانه) کمک می کند. با وجود حدود 91٪ مشتریان احتمالاً مارک ها را به سمت یکی از طرفداران خوب تغییر می دهند ، با توجه به قیمت و کیفیت مشابه ، یک کمپین بازاریابی تقویت شده با CSR ابزاری عالی برای تولید وزوز در سراسر مارک ، ساختن است. انجمن های تجاری مثبت و وفاداری به برند. ایده بریل نه تنها یک عمل همبستگی ستودنی بلکه یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه است.

چرا نوک کلاه به سمت بریل می رود؟

  • نام تجاری در مسئولیت اجتماعی تجربه مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد که یک عامل مهم در ساخت و ساز است.
  • بریل با استفاده از نرم افزار اختصاصی تبلیغاتی ، توانست کمپین را به سرعت آزاد کند و نه تنها پول بلکه در زمان توسعه دهندگان نیز پس انداز کند.
  • پشتیبانی از دلایل نزدیک به مشکلات مشتریان و ارزش های محترم ، شانس ارتباط طولانی مدت و روابط قوی با یک برند را افزایش می دهد.

#SpreadJoyNotGerms – Firebox

Firebox یک وب سایت محبوب برای یافتن هدایای فوق العاده برای خانواده و دوستان برای هر مناسبت قابل تصور است. این شرکت وقت تلف نکرد و پیام های خود را در عرض چند روز با واقعیت COVID-19 هماهنگ کرد. علاوه بر این ، استراتژی بازاریابی Firebox بازتاب خود را در محصولاتی که این شرکت در حال حاضر در معرض فروش قرار دارد ، پیدا کرد – ماسک های شخصی شده صورت ، ضد عفونی کننده های دستی با نام های شوخ که من در اینجا بسیار با احتیاط هستم و یک بخش مشخص برای هدیه قفل کردن.

با هماهنگی پیام رسانی با پیشنهادات خود ، Firebox یک هویت نام تجاری یکپارچه و و یک فضای امن برای برای مشتریان ایجاد کرد که به دنبال خنده در شرایط نه چندان خنده دار بودند. یک برنامه ارجاع موفق با پاداش های پولی به آن اضافه کنید و یک داستان موفقیت بازاریابی را روی دستان خود بگیرید.

چرا ما عاشق Firebox هستیم؟

  • این برند سریع شرایط اقتصادی جدید را تشخیص داد و یک ثانیه را در تراز کردن پیام های خود با واقعیت COVID-19 تلف نکرد.
  • با پیام رسانی مناسب بازاریابی ، این مارک ، همراه با سرگرمی و کم نور بودن ، از انتقاد به عنوان بی حساس در برابر بحران جاری جلوگیری کرد.
  • هشتگ Firebox #SpreadJoyNotGerms مدتی در توییتر روند گرایش داشت که چشمان دیگری به همراه آورد و بدون شک کیف پول های اضافی را روی میز قرار داد.
  • چه چیزهایی وجود ندارد که عاشقش نباشی؟ به من فرصت بده ، من باید اسباب بازی دونالد ترامپ را بخرم.
 کمپین بازاریابی Firebox COVID-19

در بازپرداخت خانه بمانید – دریاسالار

دریاسالار اکنون اولین شرکت بیمه اتومبیل انگلیس است که به دلیل تعطیل شدن COVID-19 – به بازپرداختهای جزئی به مشتریان ارائه می دهیم – به طور دقیق تر بازپرداخت 25 پوندی برای هر ماشین و ون که آن را پوشش می دهد. این حرکت بازاریابی با صرفه جویی عظیم ناشی از کاهش تقاضای تصادف و خرابی به بیمه گذاران تحریک می شود. همانطور که توسط گاردین گزارش شده است ، امسال تنها کاهش ترافیک COVID-19 می تواند بیمه گذاران موتور را تا 1 میلیارد پوند پس انداز کند.

دریاسالار برای این حرکت تجاری بسیار مورد ستایش قرار گرفته است ، زیرا مشتریان قطعاً به یاد خواهند آورد که چگونه مشاغل نسبت به واقعیت جدید جهان در حالت خاموش واکنش نشان دادند و بسیاری از مشتریان تحت فشار مالی قرار گرفتند.

 دریاسالار کوید 19 کمپین بازاریابی

همانگونه که کریستینا نستارس ، مدیر عامل شرکت دریاسالار انگلیس خاطرنشان کرد:

"ما می خواهیم پولی را که قبلاً برای پرداخت مطالبات به مشتریان وفادار خود استفاده می کردیم در این زمان دشوار بدهیم. ما همچنین قبلاً این تغییر رفتار رانندگی را در قیمت گذاری مشتری ها منعکس کرده ایم و این کار را ادامه خواهیم داد. "

چرا دریاسالار حرکت صحیح تجارت را انجام داد؟

  • با ادعای این که دریاسالار به سادگی نقش خود را انجام می دهد. بازگشت به جامعه ، این شرکت به طور قطع به عنوان یک مشاغل با مسئولیت پذیری اجتماعی به یاد خواهد آمد.
  • این امر به پرداخت شفاف ماندن با مشتریان می پردازد – اگر تجارت شما سودهای کلانی را از یک بحران مداوم تکرار کرد ، به فکر راه های بازگشت به جامعه باشید.

استراتژی های بازاریابی و کمپین های تخفیف COVID-19 در همه اشکال و اندازه ها ارائه می شود. مواردی که در این پست پوشیده شده است فقط یک شکستگی کوچک از چشم انداز فعلی تجارت و تغییر روند و ترجیحات مشتری است. اگر تجارت شما می خواهد با بازاریابی تخفیف آزمایش کند ، با ما تماس بگیرید. من مطمئن هستم که می توانیم کمک کنیم.

{{CTA}}

آیا می خواهید بازاریابی تبلیغاتی خود را تقویت کنید؟

بیایید صحبت کنیم

{{ENDCTA}}