تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه – یک استراتژی بازاریابی که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه - یک استراتژی بازاریابی که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه – یک استراتژی بازاریابی که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را مانند کوپن و تخفیف های آنلاین آماده کنید تا در تلفن همراه موثر باشند.

یک مطالعه در سال 2018 توسط Dealnerd فراهم می کند که دو بینش بازاریان نمی توانند از دست دهند: 47 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خرید کنند ، اما در عین حال ، 84 درصد از خرید تجارت الکترونیکی به دلیل مشکل در چک کردن صرف نظر کرده اند. اعداد از روندی پشتیبانی می کنند که همه ما مدتی دیده ایم. مردم با استفاده از تلفن های هوشمند خود اقدام به خرید می کنند و آنها خواستار این هستند که هر بخشی از سفر برای خرید موبایل آماده باشد. در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید کمپین های تبلیغاتی خود مانند کوپن و تخفیف های آنلاین را برای استفاده موثر در تلفن همراه آماده کنید.

اگر این مورد شما باشد می توانم تعداد بیشتری از تبلیغات تلفن همراه را به شما ارائه دهم:

  • 52.2٪ از کل ترافیک وب سایت در سراسر جهان از طریق تلفن های همراه در سال 2018 ایجاد شده است. (منبع: Statista)
  • خرید آنلاین از طریق تلفن همراه از از 8٪ به 15٪ افزایش یافت ، در حالی که در دسک تاپ از 78٪ به 63 کاهش یافت ٪. (منبع: اینوپس)
  • تقریباً در بزرگسالان یک پنجم آمریکایی کاربران اینترنتی "فقط تلفن های هوشمند" هستند – این در حدود 28 میلیون نفر است که از تلفن های هوشمند به عنوان تنها منبع اطلاعات خود استفاده می کنند.

بروزرسانی: فراموش نکنید که پست ما را در مورد قدرت بازاریابی تشویقی توزیع شده از طریق کانال های تلفن همراه بررسی کنید.

 تبلیغات شخصی شما برای ایجاد تلفن همراه - مردی که دارای تلفن است
عکس توسط Maliha Mannan در Unsplash

26 درصد از مشتریان راحتی بازخرید تخفیف های آنلاین و دسترسی به تبلیغات تلفن همراه را ترجیح می دهند بنابراین ، چه چیزی تخفیف تلفن همراه را راحت می کند؟ – تو پرسیدی. چند پارامتر مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برخی از آنها ناشی از عادت مشتری شما هستند ، برخی از آنها با استراتژی تجاری شما و برخی دیگر ارتباطی با فناوری شما در زمینه تجارت شما دارد. هدف شما اینست که آنها را در یک سری آزمایشها مخلوط کنید تا فرمول طلایی درآمد رانندگی و جذب مشتری را کشف کنید.

تبلیغات و تبلیغات تلفن همراه آماده [تلفنهایهمراه

 کانالهای برتر برای پیدا کردن کوپنها - تبلیغات موبایل
  • QR کدهای – همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، اکثر کوپن ها با ایمیل همراه هستند. اگر قبلاً ایمیلهای پاسخگو پذیرفته اید ، می توانید یک چیز دیگر را نیز در نظر بگیرید تا تجربه بازخرید کوپن را بالا ببرید. کدهای QR را به همراه کدهای متنی معرفی کنید. کدهای QR به راحتی قابل ذخیره سازی هستند و ساده است که بعداً در فروشگاه های آفلاین بطور خاص بازخرید شوند. با تهیه کد در 2 قالب ، مشتریان می توانند در صورت لزوم به کد متن برگردند. این یکی از نکات مهم ساخت تبلیغات شما به صورت همراه است .
  • نه تنها نامه الکترونیکی – ایمیل ها بهترین راه برای جلب توجه خریداران نیست وقتی می خواهید تعامل سریع . استفاده از نوتیفیکیشن های فشار یا SMS / MMS می تواند نتایج بسیار بهتری در تبلیغات فلش ، تبلیغات کوتاه مدت یا در صورت امکان و مایل به ارسال پیشنهادات جغرافیایی ارائه دهد. اگر یک برنامه بومی دارید ، می توانید به نظر می رسد که پنجره های غیرمترقبه به موقع ، مانند هنگامی که یک فعالیت خاص کاربر را تشخیص می دهید.
  • کانال های خارجی – موج معاملات کوپن باعث توپی های کوپن سیار شد. آنها معمولاً در فروشگاه های اپلیکیشن بسیار رده بندی می شوند ، بنابراین شما ممکن است در نظر داشته باشید که قرار دادن برخی از معاملات خود در آنجا را برای مشاهده بیشتر کنید . ارزش خود را نسبت به کمیسی که پرداخت می کنید ، بخاطر داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر مارک شما به اندازه کافی قوی باشد ، می توانید مرکز خرید کوپن خود را به عنوان بخشی از برنامه وب یا بومی خود ، مانند Zalando انجام دهید.
  • را شخصی کنید – مشتریان را به گروهها تقسیم کنید و آنها را با معاملات دوست دارند و جستجو کردن توانایی برای تنظیم تخفیف ها و مضامین کوپن به تنظیمات مشتری مزیت گسترده ای نسبت به رقبا دارد. در دنیای امروز محور داده ، اینگونه است که غول های تجارت الکترونیکی کمپین های بازاریابی خود را می سازند. شخصی سازی تبلیغات می تواند از جهات مختلف حاصل شود ، ما اخیراً ایده های اثبات شده ای را در وبلاگ خود قرار داده ایم. اگر آمادگی لازم برای هر نوع رشد ویروسی در استفاده از کوپن را ندارید ، ممکن است به بودجه تبلیغی خود آسیب برساند و از مدیریت آن گرما استفاده کنید. چند راه برای جلوگیری از این عارضه جانبی جدی وجود دارد:

    * کدهای کوپن بی نظیر و یکپارچه
    * پیشنهادهای زمان محدود
    * مانیتور بودجه کمپین که مانع از تخفیف تخفیف هنگام رسیدن به هدف از پیش تعریف شده می شود

  • نه تنها کوپن ها – گاهی اوقات ، به خصوص وقتی مشتری شما از قبل وارد برنامه شما شده است ، می توانید نیاز به کدهای کوپن و پیام های تبلیغی سریع را به صورت خودکار کاهش دهید. به اصطلاح تخفیف های سطح سبد خرید مخصوصاً برای موبایل کمپین های حفظ مشتری یا فروش بالا کار می کند. مشابه کوپن ها ، آنها را می توان با کانال های بازاریابی مناسب برای موبایل به اشتراک گذاشت و باید در مورد کلاهبرداری نیز کنترل شود. راه اثبات شده دیگر برای کسب درآمد از طریق تبلیغات راه اندازی یک برنامه دو طرفه برای مراجعه به دوستان است. به معنای دو طرفه: مراجعه کننده برای جذب خریداران جدید پاداش می گیرد و برای اولین بار مشتریان تمایل بیشتری برای خرید در فروشگاه شما دارند زیرا تخفیف فوق العاده با کد ارجاع انجام می شود.
  • (پیشرفته) تبلیغات خود را تبلیغ کنید – اگر می خواهید برخی یا تمام تاکتیک های قبلی را معرفی کنید ، می توانید با ابزارهای پیشرفته تری مانند بازی سازی ، جذب مشتری را شروع کنید. قرعه کشی ، چالش ها ، یا نظرسنجی های همراه با تخفیف به شما کمک می کند در جلب توجه مشتری [نبرد] پیروز شوید . ویژگی های تلفن های هوشمند مانند جغرافیایی ، حرکات و کیت های توسعه بازی ابزاری برای معرفی خلاقانه است.
  • تبلیغات تلفن همراه اجازه می دهد تا ارتقاء دقیق و پویا مبتنی بر منطقه جغرافیایی – به عنوان مثال ، شما می توانید فشار دهید. کد تخفیف 15٪ برای کلیه مشتریانی که خود را در شعاع 1 کیلومتری اطراف فروشگاه آجر و ملات شما پیدا می کنند.

چرا تبلیغات موبایل نتایج فروش بیشتری نسبت به تبلیغات غیر تلفن همراه می دهد؟ [Infographic]

 تبلیغات تلفن همراه - چرا آنها کار می کنند (اینفوگرافیک)

کار تبلیغاتی روی تلفن همراه انجام می شود

ناپلئون پرسید که چرا سربازانش به شهر حمله نمی کنند. آنها گفتند 10 دلیل وجود دارد ، اولین مورد عدم وجود توپ است ، بنابراین سایرین مهم نیستند. همین امر در مورد کمپین های تبلیغاتی شما نیز صدق می کند. تجربه omni-channel و سطح بالایی از شخصی سازی بازاریابی بدون وجود نرم افزار اساسی امکان پذیر نیست. اگر ابتدا نرم افزار خود را با تجارت الکترونیکی و پلت فرم CRM خود تلفیق نکردید ، هیچ تاکتیکی تبلیغی نمی تواند مخلوط و آزمایش شود.

با فرض اینكه می خواهید در تبلیغات تلفن همراه ضربه بزنید و آنها را برای شما كار بسازد ، ما توصیه می كنید كه یک جلسه با CTO خود برنامه ریزی كنید تا مراحل بعدی را بیابید. بعلاوه ، شما همچنین می توانید به این مقاله ویژگی هایی که سیستم مدیریت ارتقاء خوب قبل از جلسه باید داشته باشد ، نگاهی بیندازید.

Voucherify پیشنهادات قابل تنظیم برنامه های Android و iOS امکان بازخرید کدهای تبلیغی آفلاین